FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > IGD: Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, testat in Rusia

IGD: Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, testat in Rusia

Auchan ar putea lansa in Romania si in alte tari din Europa Centrala si de Est un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD.

Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China.

Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al francezilor printr-o sortimentatie mai restransa de produse (in jur de 10.000 de SKU-uri) pe o suprafata de vanzare de 6.000 mp, incluzand o oferta bogata de marci proprii, si are o politica de pret de tip EDLP (preturi mici in fiecare zi). Acesta vine sa raspunda nevoii grupului francez de a-si adapta strategia la specificul pietei din orasele mai mici ale Rusiei, dupa lansarile de hypermarketuri standard in orasele cu peste un milion de locuitori. In multe dintre localitatile cu mai putin de 100.000 de locuitori din Rusia, Auchan este primul operator de hypermarket, deschizand practic acest segment de piata. Magnit este singurul retailer care a targetat acest tip de locatii pana acum.

Primele deschideri de magazine Nasha Raduga au fost realizate in 2009-2012, in orase cu 300.000-500.000 de locuitori din centrul Rusiei. In 2014, se pare insa ca Auchan merge chiar mai departe, orientandu-se catre orasele mai mici: localitatea Arzamas in care a fost deschis recent un hypermarket Nasha Raduga are in jur de 100.000 de locuitori. Magazinul este amplasat intr-un mall. O alta deschidere de hypermarket compact este planificata in orasul Kovrov, cu 145.000 de locuitori.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content