FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Hypermarketurile Real cauta producatori in Dobrogea

Hypermarketurile Real cauta producatori in Dobrogea

Reteaua Real Romania continua programul „Produceti romaneste, vindem romaneste” prin organizarea primului forum dedicat producatorilor agricoli  locali din Dobrogea, la Constanta. Prin aceasta actiune, lantul german de hypermarketuri vizeaza cresterea ponderii produselor fabricate local in sortimentatia sa.

Retailerul a incheiat contracte cu peste 90 de furnizori locali noi de la demararea acestui program, in 2011, si pana in prezent. Pana acum, real,- a mai organizat forumuri de informare si targuri de achizitii pentru producatorii din vestul tarii, la Timisoara si Oradea, precum si cateva zeci de editii ale targurilor de produse traditionale si ecologice, sub genericul „Savoarea gustului de odinioara”.

„Astazi, in cadrul Forumului de informare organizat cu sprijinul important al Primariei Municipiului Constanta, ne-am propus nu doar contactarea si informarea producatorilor locali cu privire la posibilitatea dezvoltarii de parteneriate, ci si oferirea de parghii si mecanisme care sa ii ajute sa isi consolideze propriile afaceri, pentru a deveni prosperi si a contribui la crearea unei economii locale puternice. Dupa Forum, vom avea si un targ de achizitii in care ne vom pune la masa discutiilor cu totii, achizitori si producatori, cu scopul asumat de a incheia parteneriate si a aduce pe rafturile magazinelor real,- cat mai multe produse locale”, a declarat Michel Lamoot, Directorul General Real Romania. „O alta latura a strategiei noastre vizeaza educarea consumatorului roman in ideea de a cauta la raft, pe cat posibil, produse fabricate in Romania”, a adaugat acesta.

In prezent, aproximativ 90% dintre partenerii de afaceri ai Real Hypermarket Romania sunt companii romanesti, potrivit datelor furnizate de companie. In sectorul alimentar, Real colaboreaza cu peste 500 de companii care produc sau distribuie produse romanesti, cu desfacere locala, regionala sau nationala. De la inceputul programului „Produceti romaneste, vindem romaneste”, numarul furnizorilor locali ai Real s-a marit cu 20%, adica cu peste 90 de noi furnizori. In cazul unor categorii de produse s-au inregistrat cresteri spectaculoase ale volumelor comercializate din piata interna: mere (peste 2.000 de tone in sezonul 2011/2012, cu  peste 40% mai mult decat in anul anterior), cartofi (peste 1.000 de tone), capsuni (cu 38% mai mult decat in 2011) etc. Cresteri semnificative de volume vandute au fost inregistrate si de catre furnizorii din zona micii industrii procesatoare (paste fainoase, preparate din carne, conserve de legume, miere etc.), care au raportat chiar dublarea vanzarilor dupa listarea in hipermarketurile Real.
 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content