FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Henkel Romania - rezultate bune intr-un context dificil

Henkel Romania - rezultate bune intr-un context dificil

Compania Henkel Romania a incheiat anul fiscal 2009 cu o cifra de afaceri de cca. 571 milioane RON (cca. 135 milioane EUR).

Divizia " Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei " a inregistrat performante deosebite in anul 2009, intarindu-si pozitia pe piata. Persil, alaturi de marca Pur, detergentul de vase nr. 1 in Romania, au avut cele mai bune rezultate. In anul 2009, portofoliul diviziei a fost completat cu mai multe inovatii: Pur Hand and Nails- primul detergent de vase cu ingredienti activi pentru ingrijirea mainilor si a unghilor, Silan Perfume Pearls - o noua tehnologie care confera rufelor tratate cu Silan un parfum de lunga durata, Persil Cold Active - primul detergent in care enzimele necesare eliminarii celor mai dificile pete se activeaza la temperaturi scazute, de 30o.

Divizia "Produse cosmetice/de toaleta" a inregistrat, de asemenea, rezultate bune in 2009, evidentiindu-se in mod deosebit segmentul produselor pentru ingrijirea parului. In anul 2009 marca-umbrela Schwarzkopf a aniversat si in Romania 111 ani, prin lansari de produse noi, inovatii si evenimente. Dintre inovatiile anului 2009, sunt mentionate: Shauma Q 10 - primul produs de ingrijire a parului cu coenzima Q10, vopseaua de par Palette 10 minutes Color, vopseaua de par premium Brillance, gama Fa Gelee Royal - prima gama de produse de ingrijire corporala cu ingredientul-minune Gelee Royal si SYOSS, un nou brand pentru ingrijirea parului dezvoltat si testat de stilisti profesionisti, dar disponibil in magazine la un pret accesibil.

Activitatea diviziei "Adezivi Tehnologii" a fost afectata in anul 2009 de scaderea dramatica a sectorului constructii cu 15-20%, de scaderea cererii pe piata materialelor de constructii cu cca 30% (unele piete au scazut cu 50% - de ex. pardoseli) si de scaderea cererii pe segmentul clientilor industriali. In cazul Henkel Romania, divizia Adezivi a reusit sa termine anul 2009 cu rezultate apropiate de nivelul anului 2008, prin actiunile de marketing intreprinse si prin strategia adoptata de companie.

In ceea ce priveste investitii realizate, la inceputul anului 2010, Henkel Romania a finalizat achizitia terenului pentru cea de-a treia unitate de productie pentru adezivi din Romania, in comuna Roznov, judetul Neamt. In prezent, Henkel detine in Romania doua unitati de productie pentru adezivi de constructii, in comuna Pantelimon si a doua la Campia Turzii, judetul Cluj. Valoarea totala a investitiilor Henkel in Romania, in capacitati de productie, depaseste valoarea de 30 milioane euro. Odata cu relansarea sectorului constructii, Henkel va confirma planurile de investitii pentru cea de-a treia unitate de productie din Romania.
 
Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are in prezent 500 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content