FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Henkel lanseaza gama Syoss Color

Henkel lanseaza gama Syoss Color

Dupa un an de la lansarea marcii Syoss in Romania, compania Henkel isi intregeste portofoliul de produse cu formule profesionale prin introducerea liniei de coloranti, Syoss Color. Noile vopseluri de par sunt disponibile in 16 nuante, la un pret recomandat de 14,99 lei.

Pe langa formula care combina pigmenti profesionali de culoare, un alt beneficiu oferit de Syoss Color il constituie balsamul Color Seal, cu rol de fixare a culorii. Acesta contine complexul “Nutri-Care”, imbogatit cu pro-vitamina B5 si cu proteine de grau. O alta inovatie este codul profesional de identificare a nuantelor de vopsea care consta intr-o combinatie de trei cifre.

“Syoss marcheaza un an de prezenta pe piata romaneasca prin lansarea unei noi inovatii, Syoss Color, prima vopsea permanenta cu ingrediente profesionale, dar care poate fi, cu usurinta, utilizata acasa si achizitionata la un pret accesibil, din orice magazin sau farmacie. Cu aceasta inovatie, Henkel deschide un al treilea segment unic si inovator pe piata produselor pentru par din Romania, Syoss fiind singura marca de produse dezvoltata impreuna cu hairstilisti si hairdresseri profesionisti si testata de catre acestia”, spun reprezentantii companiei.

Concomitent cu lansarea noii game, compania a inaugurat si Syoss Hair Academy un spatiu special amenajat unde, in zilele de 28 si 29 august, 200 de femei vor fi sfatuite de experti in domeniu despre cum sa isi aranjeze si sa isi ingrijeasca parul folosind produse Syoss.
In prezent, sub brandul Syoss mai sunt comercializate 16 articole pentru ingrijirea parului, grupate in sase game,  si 11 articole pentru coafare.
Lansarea Syoss Color va beneficia de sustinere media: spot tv ce va rula in perioada octombrie – decembrie, campanie in revistele de specialitate, activitati de PR, dar si internet si retele sociale, prin paginile www.syoss.ro si www.facebook.com/syoss.romania.

Desi nu a dorit sa dea o cifra exacta privind bugetul alocat actiunilor de marketing si comunicare, Martin Schittengruber, Managing Director Cosmetics and Toiletries Henkel Romania, a precizat ca, in momentul de fata, Henkel se numara printre primii cinci investitori in publicitate din Romania. Divizia de cosmetice a Henkel este prezenta pe piata locala prin marcile: Palette, Taft, Schauma, Gliss, Bac, Fa, Fa for men, Vademecum, Scorpio si Hattric.

Infiintata in anul 1994, Henkel Romania are an portofoliul peste 30 de marci, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali, pana la tehnologii. La nivel de grup, in trimestrul al doilea din 2010, Henkel a generat vanzari de 3,890 milioane euro, marcand astfel o crestere de 11,6 procente fata de perioada similara a anului trecut.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content