FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Henkel, la a saptea inovatie din acest an

Henkel, la a saptea inovatie din acest an

Henkel a lansat in Romania o gama de produse pentru ingrijirea parului dezvoltata si testata de stilisti profesionisti si destinata exclusiv retailului.

"Syoss - gama de ingrijire a parului lansata de Henkel - este a saptea inovatie din acest an a companiei si constituie, spunem noi, o actiune potrivita pentru incheierea anului aniversar Schwarzkopf", a declarat Martin Schittengruber, Directorul Diviziei de Cosmetice din cadrul companiei.

Lansat deja pe pietele din vestul Europei si pe majoritatea pietelor din est, Syoss promite rezultate bune si pe piata din Romania, compania avand asteptari mari de la acest produs.

"Syoss este primul sampon care ofera beneficiile unui sampon profesional, dar care poate fi folosit acasa. Parfumul si ambalajul sunt doar doua dintre aspectele care diferentiaza Syoss de celelalte produsele existente, in prezent, in magazine", a subliniat Claudia Dragoescu - Niculescu, Marketing Manager  al diviziei de cosmetice din cadrul Henkel.

Gama Syoss include trei linii de produse: Syoss Shine Boost, Syoss Repair Therapy si Syoss Color Protect, fiecare linie oferind solutii complete, de la sampon, pana la balsam si tratamente speciale de ingrijire a parului. Pretul recomandat pentru un produs din gama este de 16,99 lei.

Reprezentantii companiei sunt de parere ca piata din Romania isi va mentine trendul pozitiv, chiar si in contextul economic actual. Aceasta crestere este justificata de nivelul inca scazut al consumului, pe de o parte, si de interesul consumatorilor pentru ingrijirea personala, pe de alta parte. Potrivit Directorului Diviziei de Cosmetice al Henkel Romania, dupa cum rezulta si din analiza altor piete dn regiune, segmentul produselor de ingrijire personala este mai putin afectat de conditiile economice nefavorabile: "Intr-un mediu economic dificil, cosmeticele, in special cele disponibile in retail, sunt mai putin influentate, intrucat consumatorii continua sa investeasca in produsele pentru ingrijirea personala".

La nivel de companie, in primul trimestru al anului 2009, divizia Cosmetice Henkel Romania a avut o evolutie peste nivelul pietelor pe care activeaza, piete care au fost afectate de situatia dificila existenta la nivel global. "Cresterea este de ordinul a doua cifre fata de perioada similara a anului trecut", a mentionat Lavinia Toma, Corporate Communications Manager al Henkel Romania.  In Romania, peste o treime din vanzarile nete ale diviziei se datoreaza produselor noi, care exista pe piata de aproximativ doi ani.

Lansarea gamei Syoss este sustinuta de o campanie ce include doua medii de comunicare: TV si print.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content