FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Henkel anunta obiectivele financiare pentru urmatorii patru ani

Henkel anunta obiectivele financiare pentru urmatorii patru ani

Henkel si-a prezentat noua strategie si noile obiective financiare pentru urmatorii patru ani, pana in 2016. Pana in 2016, Henkel urmareste sa atinga vanzari de 20 miliarde euro, din care 10 miliarde euro de pe pietele emergente.
In acelasi timp, compania a confirmat ca isi va atinge obiectivele fixate pentru 2012, date fiind performantele excelente din primele noua luni ale anului 2012.

Aceste obiective financiare includ optimizarea activa a portofoliului, inclusiv achizitii de valoare mica-medie, vanzari sau renuntarea la unele activitati non-strategice (care in prezent genereaza vanzari de cca 500 milioane euro). Achizitii sau vanzari majore nu sunt incluse in aceste obiective financiare.
Henkel isi va concentra si in continuare atentia asupra generarii de cash prin reducerea indicatorului net working capital la cca 5% din vanzari in 2016.

“Noua strategie are la baza valorile companiei si va ghida dezvoltarea companiei in urmatorii ani, conform viziunii noastre– Henkel este lider global in marci si tehnologii. Vom performa mai bine decat competitorii nostri, ca o companie globala cu operatiuni si structuri simplificate si o echipa inspirata – aceasta este esenta noii noastre strategii. Vom accelera cresterea si vom spori profitabilitatea celor trei divizii. Ne orientam catre dezvoltarea categoriilor principale, a celor cu potential de crestere in viitor si pe extinderea business-ului pe pietele emergente, in paralel cu adaptarea structurilor  si intarirea echipei noastre globale”, a declarat, intr-un comunicat, Kasper Rorsted, CEO Henkel.

Noua strategie are la baza performanta companiei din perioada 2008-2012, care a presupus atingerea obiectivelor financiare fixate pentru anul 2012. Ca rezultat, Henkel a identificat zone cu potential considerabil pentru crestere accelerata, inclusiv pentru cresterea profitabilitatii fiecarei divizii in parte. Compania va spori volumul de investitii si capital (capex) cu peste 40% pana in 2016, pana la cca 2 miliarde euro.

Pe pietele emergente, Henkel isi va extinde pozitiile pe pietele existente si va accelera cresterea in tarile in care are déjà o pozitie puternica. In plus, Henkel va intra, selectiv, si pe alte piete/ tari. Astfel, in 2016, 12 dintre cele mai importante tari ca vanzari sunt de asteptat sa fie din zone emergente.

Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care, Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine pozitii fruntase atat pe pietele destinate consumatorilor finali, cat si pe cele adresate clientilor industriali, cu marci de top precum Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are peste 47.000 de angajati la nivel global si a raportat in anul fiscal 2011 venituri de 15,605 miliarde EUR si un profit operational ajustat de 2,029 miliarde EUR. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content