Heineken Romania a redus consumul de apa si energie in ultimii trei ani
Heineken Romania a publicat cea de-a patra editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, care arata progresul companiei in toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.
“Avem responsabilitatea de a fi lideri atat ca afacere cat si ca membri ai societatii din care facem parte. Tinand cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producator de bere pana in anul 2020, ne-am fixat tinte ambitioase.
Suntem mandri sa anuntam ca rezultatele pe care le-am obtinut in 2012 in aria Sustenabilitatii sunt foarte bune si ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am inregistrat este rezultatul direct al actiunilor noastre si al implicarii angajatilor si partenerilor nostri”, a declarat, intr-un comunicat, Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.
Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:
I. Imbunatatirea operatiunilor pentru a avea o contributie pozitiva asupra planetei si mediului inconjurator:
- Consumul specific de apa folosita in productia de bere a scazut cu 4.9% in ultimii 3 ani.
- Am eficientizat rutele de distributie si le-am redus cu 3 milioane de kilometri in ultimii 3 ani.
- In 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungand la 127.3 MJ/hl.
II. Investitia in oameni, in angajatii nostri si in comunitatile in care ne desfasuram activitatea:
- Siguranta angajatilor nostri este prioritatea numarul 1 in tot ceea ce facem.
- In ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON in toate cele 4 orase in care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunitati.
- 65% din ingredientele naturale necesare fabricarii berii provin din Romania.
III. Impactul asupra rolului berii in societate:
- Mesajul “Consuma responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
- In 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo in spitale generale din Romania, in parteneriat cu ONG-ul ALIAT.
Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung de a aduce o contributie pozitiva mediului, societatii si comunitatilor in care Heineken isi desfasoara activitatea. Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN Romania, www.heinekenromania.ro.
Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si ocupa locul 3 in lume in ceea ce priveste volumele. Heineken Romania face parte din grupul Heineken si detine cel mai diversificat portofoliu de marci care acopera toate segmentele pietei de bere: Heineken, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Silva Original Pils, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi; marci de import: Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold; marci locale: Gambrinus, Harghita si Hategana.
Heineken detine patru fabrici pe teritoriul Romaniei in Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova, Targu Mures si are peste 1.100 de angajati.
Adaugă comentariu nou