FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Heineken Romania, crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului

Heineken Romania, crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului

Heineken Romania raporteaza o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, ajungand la 542 milioane RON (brut) si 451 milioane RON (net). Evolutia pozitiva vine pe fondul unei scaderi de aproximativ 11% a pietei berii din Romania in primele sase luni ale anului, conform Asociatiei Berarii Romaniei. 

“Aceasta performanta este cu atat mai valoroasa in contextul unui an dificil din punct de vedere financiar si demonstreaza ca strategia noastra – focus pe valoare – da rezultate. In primul semestru al anului 2010, am continuat sa investim in marcile noastre si ne-am concentrat pe activele de baza ale companiei. In plus, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a investitiilor, prin programele de management al costurilor si prin managementul capitalului de lucru”, a declarat Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken Romania.

In ceea ce priveste previziunile pentru a doua jumatate a anului 2010, Jan Derck van Karnebeek spune ca, “tinand cont de situatia economica actuala inregistrata atat la nivel international, cat si la nivel national, este dificil de prevazut cum va evolua industria berii in a doua jumatate a anului 2010. Evolutia pietei de bere depinde de mai multi factori, precum: puterea de cumparare a romanilor, comportamentul de consum al acestora si evolutia economiei nationale. Cu toate acestea, noi gandim si actionam pe termen lung: suntem in industria berii de peste 145 de ani. Suntem in Romania pentru a ramane, pentru a investi in continuare in companie si in marcile noastre. Obiectivul nostru pentru 2010 ramane acleasi: sa construim marci de valoare si sa le oferim o bere de calitate excelenta consumatorilor nostri”

Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici situate in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 de angajati.

Citeste si "Piata berii continua trendul descendent"

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content