FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Heineken a inregistrat cea mai mare scadere a emisiilor de carbon din ultimii 3 ani

Heineken a inregistrat cea mai mare scadere a emisiilor de carbon din ultimii 3 ani

Heineken a inregistrat in 2013 cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica, potrivit celei de-a cincia editie anuala a Raportului de Sustenabilitate. Totodata, Heineken a anuntat rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.

  „Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.  

In 2013, Heineken a inregistrat imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:

  •  a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a  permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.
  •  consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl. 
  • consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.
  • a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

In ceea ce priveste investitiile in promovarea consumului responsabil de alcool, Heineken a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

De asemenea, campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, Heineken a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. 

Totodata, programul Heineken pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania.

Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si ocupa locul 3 in lume in ceea ce priveste volumele. Heineken Romania face parte din Grupul Heineken.

Compania are patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Targu Mures si peste 1.100 de angajati. Heineken are in portofoliu branduri precum Heineken, Ciuc, Silva, Golden Brau, Edelweiss, Zipfer, Amster, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania a raportat o cifra de afaceri neta de 1,12 miliarde lei in 2013, in scadere cu 5% comparativ cu anul precedent.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content