The Guardian premiaza Heineken pentru campania 'Recunoaste semnele'
Campania „Recunoaste semnele”, initiata la nivel international de marca Heineken, ca parte a programului Enjoy Heineken Responsibly!, a castigat premiul pentru cea mai buna campanie de „Brand Reputation”, competitie organizata de publicatia britanica The Guardian.
Premiul „Media Innovation”, acordat de publicatia The Guardian,este un premiu recunoscut la nivel international si reprezinta una dintre cele mai inalte recunoasteri in domeniul inovatiei in media. Categoria „Brand Reputation” premiaza cele mai inovatoare metode de comunicare a activitatilor de business axate pe protejarea brandului si pe sporirea reputatiei sale.
Campania internationala “Recunoaste semnele”, derulata pe o perioada de 5 luni, s-a adresat tinerilor adulti care beau bere si a avut ca scop principal cresterea gradului de constientizare a importantei pe care o are consumul responsabil de alcool. Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea ca oamenii incep sa se comporte ridicol atunci când consuma prea mult alcool.
Adaugă comentariu nou