FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Grupul Ogilvy incheie parteneriatul cu British American Tobacco Romania

Grupul Ogilvy incheie parteneriatul cu British American Tobacco Romania

Ca urmare a deciziei British American Tobacco de a-si alinia activitatile de comunicare pentru toate marcile din regiunea Europei de Sud-Est sub umbrela unei singure agentii de publicitate, incepand cu luna august, Ogilvy Romania si British American Tobacco incheie un parteneriat care pe piata locala dureaza de peste 10 ani.

OgilvyAction Romania ramane agentia de comunicare a diviziei internationale a British American Tobacco - Global Travel Retail Europe. Agentia din Romania va coordona mai departe activitatile de comunicare in aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei - Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike, incluzand servicii de dezvoltare a conceptelor creative, dezvoltare si implementare a activitatilor promotionale, retail si packaging design, precum si dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare directa cu consumatorul in peste 40 de tari din lume.

Ogilvy Romania a contribuit la lansarea si impunerea pe piata romaneasca a marcii Viceroy, Pall Mall - brandul numarul 1 in categoria sa si unul dintre cele mai vandute branduri din tara, precum si la construirea marcii Vogue care a devenit marca numarul 1 in segmentul SuperSlims. De-a lungul timpului, Romania a fost centru de excelenta pentru marca Viceroy si Pall Mall si autorul unor campanii preluate in numeroase tari din Europa si din lume. Potrivit unui comunicat al companiei. De asemenea, Ogilvy Romania a fost agentia care a extins comunicarea marcilor British American Tobacco in mediul digital.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content