Grupul Auchan: rezultate stabile in 2009 | Progresiv

Veniturile consolidate ale Grupului Auchan, inainte de taxe, au crescut cu 0,5% in 2010, la 39,7 miliarde euro. In acelasi timp, veniturile in Europa de Vest au marcat o scadere cu 2,8% fata de 2009, ca urmare a crizei economice. Zona Europei Occidentale asigura 76% din veniturile Grupului (47% Franta, si 29% Spania, Italia, Portugalia si Luxembourg impreuna). Grupul Auchan: rezultate stabile in 2009

In Europa Centrala si de Est (Polonia, Ungaria, Romania, Rusia si Ucraina) si Asia (China si Taiwan) veniturile Auchan au crescut cu 12,9%, in ciuda impactului negative al cursului de schimb in CEE. Cresterea din aceste regiuni a fost alimentata mai ales de expansiune.

Activitatile internationale ale grupului reprezinta acum 53% din totalul veniturilor, fata de 50% in 2008. La rate de schimb constante si excluzand vanzarile de carburanti, veniturile consolidate s-au majorat cu 3,7%, mai ales datorita expansiunii. In termeni comparabili, vanzarile au fost relativ stabile, descresterea fiind de doar 1,2%.

Veniturile consolidate din activitatea hypermarketurilor, inainte de taxe, s-au majorat cu 0,9%, ca urmare a impactului negativ al cursurilor de schimb valutar si preturilor la combustibili.

In Franta, veniturile hypermarketurilor au scazut cu 3,5%, la 14,8 miliarde euro. Excluzand vanzarile de combustibili, scaderea a fost de 1,4%, reflectand o descrestere medie de 1,9% a preturilor de vanzare in conditiile in care numarul clientilor si al articolelor vandute a ramas relativ neschimbat.

La sfarsitul anului 2009, Auchan opera peste 500 de magazine, in cursul anului fiind deschide 47 de hypermarketuri (9 in Europa de Vest, 13 in Europa Centrala si de Est si 25 in Asia).

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...