FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Granini, crestere in vanzari cu 260%

Granini, crestere in vanzari cu 260%

Granini, marca aflata in portofoliul companiei Carlsrom Beverage, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 260% in primele trei luni ale anului 2009, comparativ cu perioada similara a anului trecut. In primul trimestru al anului 2009, vanzarile de Granini au reprezentat 15% din volumul total de vanzari si 20% din valoarea vanzarilor.

Principalele categorii Granini, Racoarea Fructelor si nectar Granini in ambalaj de 1l vor fi produse, incepand cu aceasta luna, in noua linie de productie aseptica ce reprezinta rezultatul unei investitii de 15 milioane de euro. „Aceasta metoda de imbuteliere este un avantaj competitiv extrem de puternic pentru marca Granini, fiind o metoda de imbuteliere de ultima generatie, reusind sa pastreze toate caracteristicile fructelor – gust, miros, culoare si oferind siguranta in consum tuturor celor care aleg sucurile de fructe Granini”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte Carlsrom Beverage.

Incepand din luna martie, compania Carlsrom Beverage a demarat exportul produselor din gama Granini in Bulgaria. Pentru distributia produselor, Carlsrom Beverage colaboreaza cu compania Devin, lider pe piata de apa imbuteliata din Bulgaria. Gama exportata include sortimentele de juice si nectar in ambalaj de 0.2 si 1l, cu aromele portocale, mar, rosie, portocala-mango, piersica, coacaze, grapefruit, ananas si mixul multivitamine.

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei Carlsrom Beverage. Granini este disponibil pe piata autohtona de bauturi racoritoare sub 13 arome sau combinatii de fructe, impartite pe trei segmente - suc 100%, nectar si still drink: portocale, mere, rosii, piersici, portocale-mango, cocktail de fructe-multifruct, grapefruit roz, grapefruit alb, pere, banane, coacaze negre, mere-coacaze negre, lamaie, visine.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content