FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > GfK Romania se extinde la Iasi

GfK Romania se extinde la Iasi

GfK Romania, unul dintre cele mai mari institute de cercetare de pe piata locala, deschide o filiala la Iasi, urmare a unei investitii de peste un milion de euro.

Infiintarea la Iasi a unui call center modern si de mai mari dimensiuni decat cel din Bucuresti a permis mutarea integrala la Iasi a operatiunii de culegere telefonica a datelor in toata tara (metoda CATI – intervievare telefonica asistata de calculator), lucru care a dus la optimizarea costurilor. Aceasta noua capacitate, cu 72 de statii de lucru, face posibila realizarea mai multor interviuri intr-un interval mai scurt de timp decat inainte, ceea ce faciliteaza si transmiterea datelor cu mai multa rapiditate. Prin metoda CATI se pot realiza de la studii de satisfactie a clientilor, la studii de loialitate, de segmentare sau cercetari tip Cumparatorul Misterios.

De asemenea, prin extinderea folosirii la nivelul intregii tari a metodei CAPI In home (intervievarea personala asistata de calculator) - care presupune interviuri fata in fata, cu incarcarea datelor direct pe laptop, nu pe hartie - s-a redus timpul de finalizare a proiectelor prin eliminarea timpului de trimitere prin posta a chestionarelor (pentru ca se trimite doar softul prin email si se instaleaza la operatorii aflati in tara), a timpului de receptie si de introducere a chestionarelor. Acesta metoda prezinta avantajul ca poate oferi spre evaluare respondentilor si fisiere audio si video: fotografii, reclame radio si TV, scurte filme.

GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a Grupului GfK. Activitatile sale sunt structurate in patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content