FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > GfK lanseaza o solutie care transmite feedback-ul clientilor in timp real

GfK lanseaza o solutie care transmite feedback-ul clientilor in timp real

Compania de cercetare GfK a lansat Echo, un instrument care permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor.

 GfK Echo este o solutie care surprinde feedback-ul clientilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiei, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo unde este cazul. Noul produs integreaza feebback-ul clientilor, datele referitoare la tranzactii si alte informatii relevante, pentru a oferi o perspectiva completa asupra nivelului de satisfactie al acestora. Rezultatele sunt transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispozitie modalitati de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendintelor trimiterea notificarilor de avertizare si evidentierea rezultatelor de la nivel micro – agentie, magazin, sucursala pâna la nivel macro - companie.

“GfK Echo stabileste un nou standard pentru intelegerea feedback-ului clientilor care merge dincolo de simpla generare a solutiilor de imbunatatire. Imbinarea dintre tehnologia si consultanta oferite de GfK le permite companiilor din domeniul serviciilor sa descopere noi oportunitati de crestere a performantei, sporire a eficientei si maximizare pe termen lung a valorii aduse de fiecare client”, a declarat Dan Zuckerman, Global Product Manager GfK.

GfK este una dintre cele mai importante companii de cercetare. In Romania, GfK este prezenta din anul 1992, activitatile GfK Romania fiind structurate in doua sectoare: Consumer Choices si Consumer Experiences. In anul financiar 2013, GfK Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 19,2 milioane euro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content