GfK isi extinde solutiile de cercetare in social media
GfK Romania isi completeaza portofoliul de solutii de cercetare digitala dedicate reputatiei marcilor si efectelor comunicarii in social media, incepand din iunie 2013. Prin integrarea solutiilor de cercetare in social media cu cercetarea de brand si comunicare, GfK Romania aduce o abordare noua care ofera o perspectiva complexa asupra consumatorului actual, incluzand in analiza si opiniile consumatorilor exprimate in mod natural in mediul online.
„O buna parte a conversatiilor online despre marci sunt acum controlate de consumatori. Brandurile se pot face auzite in noul context doar daca stiu cum sa asculte vocea consumatorilor si sa reactioneze rapid si pertinent la temele puse in discutie”, spune Andi Dumitrescu, Director General GfK Romania.
Prin noile solutii digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori in conversatiile purtate in mediile sociale despre marci: cat de populare sunt acestea, contextul in care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu marcile, posibilele surse care pot declansa crize de comunicare sau idei pentru inovatie.
Noile instrumente imbina solutiile automatizate de Web Mining (cautare online dupa cuvinte cheie) cu analiza calitativa a discutiilor care permite interpretarea corecta a ironiilor si nuantelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului si sentimentelor consumatorului.
Luna trecuta, GfK a achizitionat la nivel global Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media. Sensemetric, setul de solutii al companiei cu acelasi nume, a fost lansat pe piata in 2009, iar organiza?ia in sine a fost unul dintre partenerii prefera?i de GfK inca din 2011. Sensemetric Web & Social Mining a fost infiin?ata in 2012 ?i este o companie de consultan?a de social media full-service la nivel international.
Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este, de peste 12 ani, institutul numarul unu de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de aproape 11 milioane euro in 2011. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare, Consumer Experiences si Consumer Choices.
GfK Romania este institutul de cercetare de piata cu cea mai completa oferta de cercetare in mediul online, oferind un panel online de respondenti pentru studii cantitative cu peste 40.000 de membri, solutii de studiere a website-urilor, a comunicarii in social media (webmining), a efectelor publicitatii online si cross media pe baza de cookie, paneluri si comunitati de cercetare dedicate, precum si solutii digitale pentru cercetarea calitativa.
Adaugă comentariu nou