FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > FrieslandCampina Romania are un nou director executiv

FrieslandCampina Romania are un nou director executiv

FrieslandCampina Romania anunta ca Peter Szautner este noul Director Executiv al companiei, incepand cu 1 aprilie 2010, inlocuindu-l in functie pe Ian Gearing. Biroul noului Director Executiv al FrieslandCampina Romania va fi in Cluj-Napoca, in sediul central al companiei si va raporta direct lui Konstantine Maggioros, Director General FrieslandCampina Ungaria si FrieslandCampina Romania.

Cu o experienta de 14 ani in sectorul de lactate, Péter Szautner face parte din echipa FrieslandCampina din 2006. Timp de 2 ani a ocupat pozitia de Milli Business Unit Director si Director de Vanzari in cadrul FrieslandCampina Ungaria. In 2008, in urma re-organizarii companiei a preluat functia de Director Consumer Marketing & New Business tot in cadrul FrieslandCampina Ungaria.

Ca experienta de munca, a detinut si pozitia de Director Comercial si de Marketing in cadrul grupului Parmalat si Divizia Biscuiti in cadrul Danone Ungaria.
Szautner a studiat Administratia Afacerilor in Budapesta. In 2008 si-a completat studiile cu INSEAD International Executive Program in Fontebleau.

 “Noua pozitie reprezinta o noua provocare. Sunt incantat sa fac parte din echipa FrieslandCampina Romania, echipa formata din profesionisti dedicati si sunt optimist ca impreuna vom continua sa crestem business-ul FrieslandCampina pe piata locala si sa dezvoltam brandurile noastre la nivel local”, a declarat Peter Szautner, Director Executiv al FrieslandCampina Romania.

Royal FrieslandCampina este o companie multinationala care produce si distribuie produse lactate si ingrediente naturale, nutritionale la o calitate superioara. Gustul, sanatatea, convenienta si increderea sunt caracteristicile principale. Avand in vedere profitul inregistrat in 2007 de FrieslandCampina, compania estimeaza ca va atinge un profit anual de 9.1 miliarde de euro. Compania va angaja un numar de 22.000 de persoane si detine 100 de puncte de productie si de vanzare in 25 de tari.

FrieslandCampina si-a organizat activitatile intr-o structura formata din 4 grupuri de business: Produse de larg consum pe Europa de Vest, Produse de larg consum la nivel international, Branzeturi & Unt si Ingrediente. Gama de produse este alcatuita din lapte de consum, lapte praf si lapte concentrat, produse lactate de baut, iaurturi, deserturi, crema, lapte crema pentru cafea, alimente pentru copii si nou nascuti, branzeturi, unt si ingrediente.

Cele mai importante branduri sunt: Campina, Chocomel, Completa, Dutch Lady, Frisian Flag, Foremost, Friesche Vlag, Betagen, Fristi, Vifit, Landliebe, Milli, Mona, Optimel, Optiwell, Puddis, Pottyos, Fruttis, NoyNoy, Peak, Rainboy, Yazoo, Frico, Milner, Buttergold, Valess, Debic, DMV, Kievit, Domo, Creamy Creation, Nutrifeed, Appelsientie, DubbelFrisss si CoolBest. Afacerea este construita pe un model cooperativa. Cei 17.000 de fermieri ai Zuivelcooperatie FrieslandCampina sunt proprietarii si furnizorii laptelui.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content