FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Fii printre Stelele din UEFA Champions League!

Fii printre Stelele din UEFA Champions League!

Heineken®, sponsor al UEFA Champions League pentru al saselea sezon consecutiv, continua sa isi consolideze asocierea cu unul dintre cele mai mari evenimente sportive la nivel mondial si  continua seria de promotii “Fii printre Stelele din UEFA Champions League!” in Romania. Si in acest sezon, Heineken® aduce UEFA Champions League mai aproape de consumatorii romani, propunandu-le o noua experienta a vizionarii meciurilor din cadrul uneia dintre cele mai admirate competitii dintre cluburile de fotbal de top.

“Pentru consumatorii nostri, platforma UEFA Champions League a marcii Heineken® a devenit o traditie. Astfel, in fiecare sezon, consumatorii au ocazia sa traiasca experiente unice, asa cum numai Heineken® le poate oferi. In acest sezon, in cadrul promotiei “Fii printre Stelele din
UEFA Champions League”, vom trimite consumatorii in zilele de marti si miercuri (pe perioada desfasurarii meciurilor din UEFA Champions League) la Heineken® Mansion, unde vor putea trai si impartasi experienta si bucuria vizionarii meciurilor din cadrul uneia dintre cele mai admirate competitii de fotbal la nivel mondial, impreuna cu alti iubitori de fotbal, intr-un cadru inedit. Asa cum Heineken® si-a obisnuit deja consumatorii, experienta digitala este pilonul principal al promotiei si in acest inceput de sezon fotbalistic de top, prin intermediul site-ului www.heineken.ro, deja familiar printre consumatori”, declara Paul Markovits, Director Marketing Heineken® Romania.

Promotia “Fii printre stelele din UEFA Champions League” va oferi sansa ca timp de 4 saptamani, (in perioada 19 octombrie – 8 decembrie 2010), cate 6 consumatori romani sa traiasca experienta VIP Heineken® Mansion, care include vizionarea meciurilor de marti si de miercuri din UEFA Champions League.
 
In plus, Heineken® ofera consumatorilor posibilitatea de a castiga acces VIP pe stadion, la meciurile din UEFA Champions League, atat la cele care se joaca in Romania, cat si in strainatate, incluzand un tur al stadionului, cu acces in culisele acestuia.

Multi alti consumatori vor avea posibilitatea sa castige premii Heineken®. Promotia “Fii printre Stelele din UEFA Champions League” se va desfasura in perioada 14 septembrie – 8 decembrie 2010.

Principala interfata a promotiei va fi website-ul www.heineken.ro/ucl, unde consumatorii se pot inscrie in campania promotionala on-line prin crearea unui cont Heineken® Passport pe www.heineken.ro/ucl sau direct prin logare pe website-ul www.heineken.ro/ucl si pot interactiona pe diverse teme legate de UEFA Champions League. Pentru a intra in campanie, consumatorii trebuie sa valideze codul de bare de pe unul dintre produsele Heineken® participante la promotie (sticla 0,33 litri, six pack sticla 0,33 litri, sticla 0,5 litri, doza 0,33 litri, six pack doza 0,5 litri, six pack doza 0,5 litri ambalaj promotional cu cadou UEFA Champions League, pack special 5 doze 0,5 litri cu 1 pahar). Dupa validarea unui cod de bare, consumatorii vor experimenta lumea digitala Heineken® si vor afla daca au castigat.

„Fii printre stelele din UEFA Champions League” beneficiaza de o campanie de comunicare integrata, derulata pe canalele principale, inclusiv online (website-ul dedicat), TV, radio, outdoor, web, print, suport PR si alte idei creative de comunicare, sustinute de activari si materiale la punctele de vanzare.

Heineken® este berea internationala, consumata cu aceeasi placere in aproape toate tarile de pe glob. Este savurata de tinerii urbani, open-minded si cosmopoliti. Intrunind toate calitatile pe care trebuie sa le indeplineasca o bere din categoria sa, super premium, Heineken® reuseste sa fie totusi cu mult mai mult decat o bere: este o stare de spirit. Si face acest lucru datorita personalitatii sale multiculturale, a perspectivei globale pe care ti-o propune, inspirandu-te sa traiesti experiente inedite, unice.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content