FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Farmec Cluj-Napoca a inaugurat noua reprezentanta din Bucuresti

Farmec Cluj-Napoca a inaugurat noua reprezentanta din Bucuresti

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inaugurat recent noua reprezentanta din Bucuresti, unul dintre cele mai importante centre din reteaua de distributie a companiei, informeaza un comunicat al companiei. Lucrarile la noua cladire au debutat in 2007, depozitul si corpul administrativ intrand in folosinta in ianuarie 2010.

Relocarea reprezentantei intr-un spatiu nou s-a realizat printr-o investitie de 6,5 milioane lei. Aceasta investitie reprezinta un pas important in politica comerciala de acoperire a pietei interne si aduce cu sine consolidarea relatiilor cu distribuitorii din tara, o mai buna activitate in depozit si la livrare, accesul facil al camioanelor in zona si conditii de lucru optime. Compania are in vedere modernizari similare si pentru alte reprezentante din tara, in anii urmatori.

In 2009, vanzarile reprezentantei Bucuresti au reprezentat 30,7% din totalul vanzarilor interne. Vanzarile nationale s-au ridicat  la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decat in 2008, cresterea datorandu-se unei mai bune corelari a productiei cu vanzarile, lansarii de noi produse si promotiei desfasurate pentru gama de produse AslaVital.

In categoria generala a produselor de ingrijire a tenului, Farmec a fost lider de piata in 2009, inregistrand o cota cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71%. Pe segmentul cremelor de fata, compania este de asemenea lider, cu un volum al vanzarilor de 36,40%. Performantele bune se datoreaza si faptului ca Farmec si-a consolidat anul trecut pozitia in principalele canale de distributie - farmacii, hypermarketuri si magazine cosmetice.

In subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piata in 2009, cu o cota cantitativa de 32,33% si o cota valorica de 30,39%. Laptele Doina, principalul brand al Farmec pe acest segment si-a mentinut pozitia de lider de piata, fiind in continuare cel mai bine vandut produs de acest tip.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content