FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Este timpul sa puneti in valoare inovatiile produselor. Perioada de inscriere pentru Produsul Anului 2010 este deschisa!

Este timpul sa puneti in valoare inovatiile produselor. Perioada de inscriere pentru Produsul Anului 2010 este deschisa!

Prezenta in aproape 30 de tari de pe toate continentele, competitia pentru premiile inovatiilor in FMCG, Produsul Anului, este si in Romania din 2009. Castigatorii premiilor din 2009 sunt produse ale celor mai mari companii multinationale precum Procter and Gamble, L’Oréal, SC Johnson, Danone dar si ale unor companii romanesti precum AD-Pharma si Boromir.
In acest moment a doua editie a competitiei Produsul Anului este in curs de desfasurare.

Cum sa intri in competitie
Intrarea in competitia Produsul Anului este deschisa petru orice produs lansat pe piata romaneasca intre 1 iunie 2008 si 31 decembrie 2009. Pentru a avea o sansa de castig produsul trebuie sa-si demonstreze inovatia prin design, functionalitate, ambalaj sau marketing.

Evaluarea Produselor

Juriul competitiei are intalniri repetate pentru a evalua produsele, a decide categoriile precum si lista finalistilor. Reprezentanti ai producatorilor, specialisti in marketing sau jurnalisti in presa de specialitate, membrii juriului testeaza fiecare produs si il analizeaza, luand in considerare trasaturile inovatoare indicate de producator.

Alegerea categoriilor
Categoriile premiate depind de numarul si tipul produselor intrate in competitie. De aceea ele variaza de la an la an.

Pasul urmator
Produsele validate de catre juriu intra in urmatoarea etapa, cea decisiva: votul consumatorilor. Producatorii platesc o taxa pentru fiecare produs de pe lista scurta, si, pe langa sansa de a castiga premiul Produsul Anului, ei vor primi o copie a studiului de piata realizat pe un esantion de 4000 de consumatori. Deci, indiferent daca vei castiga sau vei pierde, vei primi informatii valoroase despre produsele intrate in aceasta etapa, direct de la consumatori.  

Alegerea castigatorilor
In aceasta etapa consumatorii sunt cei care isi spun cuvantul si isi exprima opinia prin cel mai mare studiu de consumator de acest tip din Romania. Realizat de una din cele mai mari companii de cercetare, Nielsen, studiul este unic prin ceea ce isi propune precum si prin amploarea sa. Independenta companiei Nielsen ofera garantia corectitudinii rezultatelor. Este primul studiu realizat pe piata romaneasca ce urmareste atractivitatea si interesul consumatorului in mod special pentru produsele noi.

Completarea chestionarelor
Peste 4000 de consumatori romani vor primi on-line un chestionar care include fotografiile produselor, descrierea lor, utilizarea lor precum si elementele de inovatie care fac diferenta. Respondentii trebuie sa aleaga cel mai atractiv, cel mai novator produs pe fiecare categorie. De asemenea ei sunt intrebati daca au utilizat vreodata produsele si daca au fost satisfacuti de calitatea lor.  La  finalul studiului de piata si dupa procesarea rezultatelor vor fi anuntati castigatorii in cadrul unei conferinte de presa.

Puterea premiilor Produsul Anului
Castigatorii competitiei vor primi licenta pentru a folosi logoul Prodiusul Anului pe produsul invingator pe fiecare categorie. Toti castigatorii din toate tarile ai competitiei Produsul anului  au afirmat ca utilizarea logoului pe produs a adus un potential urias pentru cresterea vanzarilor.

Logoul in actiune
Castigatorii Produsul Anului din Romania, Marea Britanie, Franta, Germania, Spania, Italia etc. au beneficiat de logoul nostru, utilizandu-l atat in clipurile publicitare pe TV cat si in machetele de presa si pe ambalajele produselor.

Produsul Anului furnizeaza ROI
Castigatorii Produsul Anului pot utiliza logoul nostru in toate tipurile de promovare, la punctele de vanzare si materialele de comunicare timp de 12 luni. Experienta noastra arata ca daca logoul este utilizat intr-un mod optim, el genereaza o crestere semnificativa a vanzarilor in volum, fara a face discounturi suplimentare sau a oferi cantitati in plus sau alte tipuri de promotii. Mai mult, Castigatorii Produsul Anului 2010 din Romania vor putea utiliza logoul rosu in toate mediile si vor avea suportul media a catorva parteneri ai competitiei.

Beneficiile vorbesc de la sine:

  • Cresterea vanzarilor declarata de castigatori de 10-20 %
  • Cresterea atractivitatii pentru produsele noi lansate in Romania
  • Informatii despre penetrarea pietelor si gradul de incercare a produselor noi
  • Feedback real din cel mai amplu studiu de consumator realizat in Romania
  • Intelegerea nevoilor consumatorului care isi doreste un produs mai bun

Un studiu relizat de Nielsen Romania in aprilie 2009 arata ca 75% din cei 4000 de consumtori intervievati ar cumpara produsele castigatoare Produsul Anului. Un studiu omnibus realizat de TNS in Marea Britanie pe un panel de 1009 respondenti arata ca 33% mai multi consumatori au incredere in reclamele care utilizeaza logoul Produsul Anului.
Consumatorii romani pot fi siguri ca Produsul Anului va continua sa premieze doar cele mai originale si mai eficiente produse de pe rafturile supermarketurilor, asa cum ei insisi au votat.

“Asigurati-va ca produsele voastre vor purta logoul distinctiv Produsul Anului, ca veti culege roadele pe care acest sigiliu le aduce si intrati in competitia pentru 2010 chiar acum . Asigurati-va ca faceti tot ce puteti pentru ca produsele voastre sa se diferentieze pe rafturile magazinelor.” comenteaza Marc Herbrand, Managing Director al Produsul Anului Romania.
Mai multe informatii pe www.produsulanului.com

For English version, click here.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content