Editie speciala Bergenbier pentru Ziua Barbatului | Progresiv

Bergenbier, brandul principal al companiei Bergenbier, lanseaza o editie speciala, in galben, dedicata Zilei Barbatului si tuturor barbatilor din Romania. Editie speciala Bergenbier pentru Ziua Barbatului

Editia speciala Bergenbier va sta sub semnul culorii galben. Bergenbier va lansa aceasta editie cu ocazia evenimentului Ziua Barbatului, creat de catre Bergenbier in 2007.

"Ne onoreaza faptul ca Ziua Barbatului este astazi mai mult decat o intiativa de brand - asta ne-am dorit de la inceput. Si am reusit! Am facut din Ziua Barbatului o sarbatoare consacrata, pe care o asteapta si o celebreaza toti barbatii din Romania. Astazi, ziua de 5 mai in care sarbatorim Ziua Barbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate si totodata o performanta unica pentru un brand de pe piata de FMCG din Romania", a declarat Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier S.A.

Editia dedicata Zilei Barbatului este disponibila in retelele de distributie de la inceputul lunii aprilie, in toate ambalajele existente: sticla, cutie, Q-Pack.
Tot cu ocazia Zilei Barbatului, Bergenbier va lansa si un imn inchinat barbatilor. Imnul reprezinta punctul central al unei ample campanii de comunicare dedicata Zilei Barbatului, care va dura din luna aprilie pana dupa 5 mai, Ziua Barbatului. De asemenea, campania detine si o platforma online www.ziuabarbatului.ro, care va fi lansata odata cu demararea campaniei.

Bergenbier este primul brand lansat pe piata locala din portofoliul Bergenbier S.A. si totodata motorul business-ului, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei. De la 1 martie 2010, producatorul de bere si-a schimbat numele in Bergenbier S.A.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...