Dusan Wilms: "Vreau ca clientul profesionist sa fie conectat cu Metro prin tot ce inseamna brand"
Dusan Wilms, noul director general al Metro Cash&Carry Romania si Moldova, a revenit la Bucuresti cu obiectivul consolidarii companiei si redefinirii brandului Metro, pe termen lung.
"Vreau ca clientul profesionist sa fie conectat cu Metro prin tot ce inseamna brand. Iar brand nu inseamna doar un produs, ci si marca proprie, strategie de marketing si legatura emotionala cu clientul, ceea ce vreau eu sa-i livrez pe termen lung. Nu ma mai consider un vanzator de marfa, ci un vanzator de servicii. In capul si in sufletul clientului meu trebuie sa scrie Metro. Aceasta inseamna pentru mine marca", a declarat Wilms intr-un interviu acordat revistei Magazinul Progresiv.
Pe termen scurt, obiectivul noului manager este de a asigura business-ul, cifra de afaceri si profitul promis catre actionari, pana la sfarsitul anului. Dar, mai important decat targetul financiar, "este sa intelegem mai bine clientii si sa reactionam mai bine la cerintele lor. Principiul meu este urmatorul: daca investesti pe termen scurt, reduci din personal si din toate costurile, din toate punctele de vedere. Daca vrei sa investesti pe termen mediu, remodelezi magazine, faci expansiune. Daca vrei sa investesti pe termen lung, investesti in oameni. Eu m-as axa pe obiectivul pe termen lung. Este un moment extraordinar sa gasim oameni foarte buni si sa-i pregatim pentru viitor", a mai spus Dusan Wilms.
Acesta vede perioada actuala ca o revenire la normalitate, dupa doi ani de consum stimulat artificial de produsele financiare.
Cat priveste expansiunea Metro, aceasta va continua: "Vom veni cu un plan de expansiune pe termen lung pe zonele unde sunt clientii nostri".
Dusan Wilms a revenit la conducerea Metro Cash&Carry Romania la inceputul lunii iunie, el fiind primul director al comerciantului german in tara noastra. Dupa o scurta perioada petrecuta la Viena, in functia de director regional pentru Europa de Sud-Est, in 2005 a devenit Chief Operating Officer responsabil pentru dezvoltarea internationala a Real, divizia de supermarketuri a Grupului Metro.
Adaugă comentariu nou