Dupa ce a devenit ketchup-ul nr. 1, Tomi intra si pe categoria mustar
In aceasta toamna, brandul Tomi se extinde odata cu lansareaTomi Mustar, intrand astfel intr-o noua categorie. Acesta va fi disponibil in doua sortimente, Tomi Mustar Dulce si Tomi Mustar Fin, ambele la flacoane de 500 g.
Reteta noilor produse se bazeaza exclusiv pe seminte de mustar si nu contine conservanti. “Tomi este liderul categoriei de ketchup, fiind apreciat pentru gustul sau si personalitatea tanara si moderna. De asemenea, Tomi detine cel mai larg portofoliu de produse din categorie, cu sase sortimente diferite de ketchup si douasprezece SKU-uri”, se arata in comunicatul Orkla Foods Romania.
Tomi este un brand din portofoliul companiei Orkla Foods, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum, activa in Romania din anul 2002 si dezvoltata de-a lungul timpului in urma achizitiei mai multor companii locale (Topway, Ardealul, Royal Brinkers).
Ketchup-ul si mustarul Tomi sunt produse in fabrica Ardealul din Covasna, detinuta de Orkla Foods din 2005.
Aflati mai multe noutati din portofoliile marilor furnizori FMCG in rubricile Promotii, Campanii, Lansari si Produse Noi din editia curenta - Magazinul Progresiv Septembrie.
Adaugă comentariu nou