Dupa 10 ani la P&G, Narcis Horhoianu pleaca la Heineken
Narcis Horhoianu a preluat recent conducerea departamentului de marketing al Heineken Romania, inlocuindu-l pe Paul Markovits.
Horhoianu are o experienta de aproape 10 ani la Procter&Gamble, unde si-a construit o cariera in marketing. In acest timp a coordonat, din sediul de la Bucuresti, marketingul pe toate categoriile din portofoliul companiei pe 8 tari din regiune.
Dupa aproape patru ani in functia de director de marketing al Heineken Romania, Paul Markovits s-a intors la The Network, companie de consultanta in marketing in care a mai activat in perioada 2009-2010. El a plecat de la Heineken Romania in noiembrie 2013.
Markovits si-a inceput cariera in marketing la P&G, in 1995, companie in care a lucrat timp de 12 ani.
Heineken Romania este liderul pietei locale de bere, cu branduri precum Ciuc Premium, Bucegi, precum si marca globala Heineken.
Producatorul de bere a inregistrat pe 2012 o cifra de afaceri de 1,18 miliarde de lei, in crestere cu 13% fata de anul precedent. In functie de volumele de bere vandute, cresterea a fost de 5% in intervalul mentionat.
Adaugă comentariu nou