Delhaize Group a lansat planul strategic pentru intervalul 2010-2012
Delhaize Group a prezentat în cadrul întalnirii anuale cu actionarii planul strategic ce urmeaza a fi implementat pana în anul 2012. Retailerul belgian vizeaza ca în urmatorii trei ani sa tripleze numarul magazinelor inaugurate in intervalul 2007-2009, de la 85 de unitati operationale urmand sa ajunga la 250 de magazine. De asemenea, grupul intentioneaza diminuarea costurilor operationale cu 300 de milioane de euro pana în 2012.
Delhaize Group a înaintat planuri de extindere ce au în vedere utilizarea noilor formate de supermarket low-cost precum Bottom Dollar Food (U.S) si Red Market ( Europa) si urmareste totodata întarirea prezentei pe piete noi precum Grecia, Romania si Indonezia în scopul accelerarii cresterii organice.
Începand cu 2010, grupul va pune în aplicare o politica de preturi agresiva, prin care îsi propune sa ofere cel mai mic pret de pe piata si sa intre astfel în competitia preturilor alaturi de ceilalti competitori.
Delhaize Group este un retailer belgian prezent în sase tari de pe trei continente. La sfarsitul celui de-al treilea trimestru al anului 2009, reteaua de magazine numara un total de 2 697 unitati operationale. În 2008, grupul a raportat venituri de 19 miliarde de euro si un profit net de 467 miliarde de euro.
Adaugă comentariu nou