FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > De Paste Carrefour premiaza copiii talentati

De Paste Carrefour premiaza copiii talentati

Carrefour Romania a oferit cu ocazia sarbatorilor de Pasti mii de premii elevilor talentati in cadrul celei de a XV-a editii a Concursului de desene. La consurs au participat elevi din clasele I – VIII de la scolile bucurestene precum si din alte 15 orase ale tarii: Ploiesti, Pitesti, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi, Braila, Galati, Focsani, Suceava, Botosani, Oradea, Buzau, Sibiu, Arad.

Premiile au fost oferite de Carrefour, in colaborare cu: Apollo Mod Distribution, Astra Plus, BIC, Coca-Cola Hellenic Romania, Eurosport DHS, Genco Trade (care a oferit premii marca Samsung), General Management Trade&Distribution, Heidi Chocolats Suisse, Henkel Romania, Kraft, Nestle Romania, Noriel Romania, Philips, Pangram S.A cu produsele Monte Banato, Procter&Gamble, STABILO, brand reprezentat in Romania de Top Office Products SRL, Total Office Trading, Zapp.

Premiile cele mai mari au constat in  14 excursii la Disneyland, impartite in fiecare oras in care exista un hypermarket Carrefour. La Bucuresti, premiul cel mare a fost castigat de Nicoleta Badiceanu, din clasa a II-a B, de la scoala numarul 108.

O data cu expansiunea sa, Carrefour si-a intensificat activitatea in domeniul social, cultural si in ceea ce priveste mediul inconjurator. Printre partenerii sai, in dezvoltarea proiectelor sociale se numara organizatii precum UNICEF, Samusocial Romania (programe ce vizeaza oamenii fara adapost), Special Olympics (proiecte destinate persoanelor cu dizabilitati), Fundatia Scheherazade (ce are ca misiune sa vina in ajutorul copiilor indiferent de mediul social din care provin, rasa, religie etc), Ovidiu Rom (promovarea oportunitatilor egale pentru persoanele defavorizate din Romania, prin educatie, pregatire profesionala si dezvoltare comunitara), Salvati Copiii (organizatie ce promoveaza si apara drepturile copiilor din Romania, acordand o atentie deosebita copiilor aflati in dificultate).

Concursul de desene face parte din strategia Carrefour de a se implica in toate segmentele vietii sociale, atat pe plan umanitar cat si cultural.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content