FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Danone va investi in cresterea consumului si lansarea de produse noi in 2014

Danone va investi in cresterea consumului si lansarea de produse noi in 2014

Danone Romania, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala a lactatelor, va directiona investitiile din acest an in cresterea consumului de iaurturi si in lansarea de noi produse, a declarat Dieter Schulz, directorul general al companiei (vezi FOTO), in cadrul conferintei de lansare a campaniei “Gusta viata zambind”.

Ca parte a strategiei, Danone a lansat recent o serie de produse noi, iaurturi simple si cu fructe  cu un continut scazut de grasime, segment care a cunoscut o ascensiune rapida in ultima perioada in conditiile in care gama de iaurturi dietetice a inregistrat o triplare a vanzarilor in ultimul an, potrivit managerului Danone.  

Totodata, reprezentantii companiei au precizat ca vor avea lansari de produse noi si in a doua jumatate a anului, punand accentul in principal pe produse pentru micul-dejun si pe segmentul iaurturilor pentru copii.

“Anul 2014 va fi plin de provocari pentru Danone, datorita presiunii costurilor cu materia prima si inflatia determinata de cresterea pretului enrgiei electrice. Romania e insa in continuare o tara interesanta, in ciuda perioadei dificile din prezent, cu oprtunitati de crestere”, a adaugat Dieter Schulz.

“Gusta viata zambind” – o noua campanie de brand

Campania Danone “Gusta viata zambind” urmareste cresterea consumului de iaurt pe plan local prin sustinerea stilului de viata sanatos printr-o alimentatie echilibrata, optimism si sport. “Campania «Gusta viata zambind» este unul dintre stalpii business-ului nostru in acest an. Zambetul a facut tot timpul parte  din logo-ul nostru doar ca acum este mai explicit si mai liber”, a afirmat Dieter Schulz.

Campania de comunicare este sustinuta printr-un spot TV, o platforma de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, dar si prin ambalajul nou pentru produsele de baza Danone: Natural, Delicios, Danone de baut, Sana, Lapte batut si Danone dietetic.

Campania va sustine si unul dintre obiectivele Danone pentru acest an, cresterea consumului de iaurt in Romania, care se afla pe ultimele locuri la consumul de iaurt in Europa. In prezent romanii consuma doar 6 kg de iaurt pe an, ceea ce reprezinta un iaurt la aproximativ doua saptamani, in timp ce bulgarii ating un consum de 22 kg de iaurt pe an.

Danone PDPA Romania face parte din grupul francez Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricarea de produse lactate proaspete si locul 2 in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi.

Cu o cifra de afaceri de peste 500 milioane lei in 2012, Danone PDPA Romania are in prezent peste 500 de angajati si un portofoliu ce depaseste 80 de produse, principalele marci fiind Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Oikos si Casa Buna.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content