Danone lanseaza o noua campanie Activia
Danone a lansat campania Activia „Fa-ti burtica sa danseze!”, realizata in colaborare cu designerul de moda Rhea Costa. Aceasta tinteste femeile moderne, adepte ale unui stil alimentar si de viata sanatos si, in acelasi timp, atrase de noile tendinte ale modei.
Pana pe 17 februarie, consumatorii Activia se pot inscrie in concursul lansat prin campania „Fa-ti burtica sa danseze!” pe baza bonurilor de cumparare pentru 14 produse Activia. Sunt puse in joc 42 de rochii create de designerul Rhea Costa.
Concursul se desfasoara pe pagina www.activia.ro, unde participantii pot afla toate detaliile si se pot inscrie, introducand informatiile de pe bonul fiscal direct pe site, sau le pot transmite prin sms la numarul 1843. Castigatorii isi pot alege rochia preferata, in culoarea favorita, dintr-o serie de 10 modele, iar aceasta va fi lucrata special in atelierul Rhea Costa.
Activia este prezenta pe piata din Romania din anul 2001, iar astazi portofoliul sau include 21 de sortimente. Una din cinci femei din mediul urban mentioneaza acest produs, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Activia reprezinta 17% din cantitatea de iaurt produsa de Danone Romania in anul 2012, potrivit datelor furnizate de companie.
Adaugă comentariu nou