FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cum si-a facut brandul Cremita 40.000 de fani noi pe Facebook

Cum si-a facut brandul Cremita 40.000 de fani noi pe Facebook

Agentia de marketing online Strategad anunta incheierea a doua campanii noi pentru brandul Cremita: “Cremita vrea sa te cunoasca” si “Tu de ce iubesti cremita?”. La finalul celor doua luni de campanie, brandul a inregistrat peste 40.000 de fani noi pe Facebook si peste 1700 de participan?i ?i 161 de ca?tigatori in cadrul concursurilor lansate.

Cele doua proiecte dezvoltate in mediul online au fost construite pornind de la un singur concept, acela de a cunoaste si premia cei mai fideli fani Cremita. “Ne-am propus sa implicam mai mult utilizatorii Facebook in tot ceea ce inseamna experienta lor cu brandul Cremita. Astfel, ambele campanii desfasurate au fost gandite ca o modalitate de prezentare brand-consumator intr-un context informal” declara Alin Chiriac, Managing Partner Strategad.

Mecanismul celui dintai proiect desfasurat - “Cremita vrea sa te cunoasca” - a propus fiecarui participant sa isi construiasca numele cu ambalaje de biscuiti Cremita. A fost creata apoi o galerie a fanilor Cremita pe pagina Facebook.com/Biscuitii.Ulpio, cu ajutorul careia cei mai fideli fani au fost prezentati comunitatii brandului. In ceea ce priveste rezultatele obtinute in urma campaniei, comunitatea Facebook Cremita a obtinut peste 18.000 de fani noi, intr-o perioada de 4 saptamani.

Ulterior, campania “Tu de ce iubesti Cremita?” - lansata pe 5 aprilie - a continuat ideea campaniei precedente, ducand procesul de prezentare un pas in fata. “Am dorit sa aflam de ce Cremita se afla in preferintele fiecaruia dintre fanii brandului”, a mai spus Alin Chiriac.
A fost creata o aplicatie care poarta numele campaniei si care a propus un mecanism format din trei pasi simpli: fiecare dintre participanti a ales motivele pentru care iubeste Cremita si a convins apoi un prieten sa incerce biscuitii; la final, cand prietenul a facut dovada ca a incercat produsul printr-o poza sau un video, ambii participanti au intrat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor Cremita.
Aplicatia “Tu de ce iubesti Cremita?” a inregistrat un numar de peste 1000 de utilizatori in decurs de patru saptamani, dintre care 10 % au recomandat produsul prietenilor.
“La finalul a doua luni de la momentul lansarii campaniilor, am adus comunitatea Facebook de la 18.000 de fani la peste 60.000 de persoane si numaram in continuare”, incheie Alin Chiriac.

Strategad este o agentie de marketing online care ofera clientilor servicii precum Online Marketing ROI, Online Customer Engagement, Email Marketing si Online Reputation Management. In portofoliul Strategad din sectorul FMCG se afla brandurile Anidor, Primola, Cremita, Ulpio Fit, Love Plus.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content