FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cris-Tim intra pe piata lactatelor si tinteste segmentul bio

Cris-Tim intra pe piata lactatelor si tinteste segmentul bio

Producatorul de mezeluri Cris-Tim a investit circa doua milioane de euro in productia de lactate, segment pe care compania a lansat marca Mandruta. Investitiile au fost derulate prin intermediul Eco-Ferm, parte a grupului Cris-Tim si au constat in constructia unei ferme noi de vaci, a unei unitati de procesare a laptelui, in achizitia de utilaje si de vaci de rasa.

EcoFerm este o ferma integrata de crestere a animalelor (peste 500 de vaci rasa Montbeliarde) si producetie de cereale si furaje (800 hectare de teren agricol). Fondata in 2002, unitatea se afla in proces de certificare eco. In urma unei investitii de  675.000 de euro, anul trecut a inceput constructia un nou grajd, considerat de specialisti unul dintre cele mai moderne constructii de acest gen din România.

„Bazându-ne doar pe fonduri proprii (si imprumuturi bancare), am construit cea mai moderna si mai bine utilata ferma din tara, cu un grajd pe masura. Am ales sa le asiguram animalelor noastre un regim cu totul special – muzica clasica, “delicatese“ din furaje combinate – pentru a obtine un lapte de cea mai buna calitate”, a declarat Radu Timis, presedintele si proprietarul grupului Cris-Tim.

Potrivit lui Radu Timis, fabrica da lactate, cu o capacitate de 5.000 de litri pe zi, are autorizatie de export si ar putea lansa pe piata primele produse bio in aproximativ doi ani. Produsele Mandruta (lapte proaspat, iaurt, smantana, sana si lapte batut) sunt distribuite in reteaua proprie de magazine Cris-Tim din Capitala si in retelele Metro si Selgros.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content