FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Crestere de 9% a vanzarilor Farmec Cluj-Napoca in primul trimestru

Crestere de 9% a vanzarilor Farmec Cluj-Napoca in primul trimestru

Farmec Cluj-Napoca a inregistrat vanzari de 28,9 milioane de lei in primele trei luni ale anului, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, aceasta evolutie aliniindu-se estimarii de crestere a companiei pentru anul 2013. Farmec a incheiat anul 2012 cu vanzari de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decat cele din 2011.

„Suntem mandri ca avem acelasi ritm constant si sanatos de dezvoltare pe care il pastram deja de cativa ani buni. In primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural si am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru ingrijirea si tratamentul parului, cu un Kit Anticadere si o serie de produse dedicate barbatilor, actiuni ce au avut rezultate imediate in vanzari. De asemenea, relansarea marcilor de curatenie Nufar si Triumf si completarea acestor game cu produse noi au consolidat pozitia de top pe care acestea o au in preferintele romanilor”, a declarat, intr-un comunicat, Mircea Turdean, directorul general Farmec Cluj-Napoca.

Extinderea gamei Gerovital Plant Tratament cu produse dedicate barbatilor si lansarea Kitului Anticadere Par au consolidat pozitia de lider a Farmec pe segmentul tratamentului pentru par.

Gamele Nufar si Triumf au fost relansate pe piata in ambalaje noi, familia de produse pentru intretinerea si curatarea locuintei fiind completata cu o subgama - Nufar Verde. (singura gama de produse pentru curatenie cu principii active de origine naturala, fabricate de o companie locala, produse care se bazeaza pe formule biodegradabile, cu extract musetel, pH neutru si un parfum hipoalergenic).

„Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investitiilor in modernizarea sectiilor de productie, a laboratoarelor si in dezvoltarea sistemului propriu de distributie, dar si in cercetare si inovare la nivelul portofoliului de produse. De asemenea, vom investi puternic in cresterea prezentei noastre la export, cu precadere in tari din zona Europei Centrale si de Est”, a mai spus Mircea Turdean.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content