Crestere de 13% a vanzarilor la Farmec Cluj-Napoca, in primul semestru, pe piata interna | Progresiv

Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele sase luni ale anului cu o cifra de afaceri de 42,5 milioane ron si o crestere de 13% a vanzarilor pe piata interna, care constituie 90% din totalul vanzarilor Farmec, se anunta intr-un comunicat al companiei. Pe canalele de distributie, compania a inregistrat cresteri semnificative, respectiv: o crestere de 24,86% pe canalul key accounts, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, 18,91% in farmacii, 10,28% in cabinetele cosmetice, in timp ce prezenta in comertul traditional se mentine la nivelul lui 2008. Crestere de 13% a vanzarilor la Farmec Cluj-Napoca, in primul semestru, pe piata interna

De la inceputul anului, compania si-a structurat departamentele de vanzari si productie pentru a asigura cresterea productivitatii, un rulaj mai mare, corelarea cat mai buna a productiei cu vanzarile si o concentrare deosebita asupra pietei interne.

Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, Farmec detine o cota cantitativa de 30,93%, care pozitioneaza compania ca lider de piata, in timp ce in categoria produselor de ingrijire corporala, vanzarile Farmec au inregistrat o crestere cantitativa de 15% si o crestere valorica de 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Brandul Gerovital este lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 12,75%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 15,48%. 

In categoria produselor de ingrijire corporala, Farmec ocupa pozitia de lider pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 5,40%, cele mai bine vandute produse fiind crema de maini cu glicerina si cremele din gama Farmec.

De asemenea, Farmec a inregistrat cresteri semnificative in grupa produselor casnico-chimice, pe segmentul detartrantilor si al produselor de curatare pentru bucatarie, gamele Nufar si Triumf mentinandu-si pozitia de lideri de piata, cu cote cantitative de 50,4%, respectiv 54,4%.

Performante bune au inregistrat in primul semestru si gamele lansate anul acesta - gama Aslavital Lift Instant, cu un complex de ingrediente unic in Romania, benzile depilatoare Farmec si noua gama de plaja Gerovital Plant Sun, care au atins obiectivele de vanzari prevazute.

 

AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...