Crestere de 13% a vanzarilor la Farmec Cluj-Napoca, in primul semestru, pe piata interna | Progresiv
Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele sase luni ale anului cu o cifra de afaceri de 42,5 milioane ron si o crestere de 13% a vanzarilor pe piata interna, care constituie 90% din totalul vanzarilor Farmec, se anunta intr-un comunicat al companiei. Pe canalele de distributie, compania a inregistrat cresteri semnificative, respectiv: o crestere de 24,86% pe canalul key accounts, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, 18,91% in farmacii, 10,28% in cabinetele cosmetice, in timp ce prezenta in comertul traditional se mentine la nivelul lui 2008.
De la inceputul anului, compania si-a structurat departamentele de vanzari si productie pentru a asigura cresterea productivitatii, un rulaj mai mare, corelarea cat mai buna a productiei cu vanzarile si o concentrare deosebita asupra pietei interne.
Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, Farmec detine o cota cantitativa de 30,93%, care pozitioneaza compania ca lider de piata, in timp ce in categoria produselor de ingrijire corporala, vanzarile Farmec au inregistrat o crestere cantitativa de 15% si o crestere valorica de 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Brandul Gerovital este lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 12,75%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 15,48%.
In categoria produselor de ingrijire corporala, Farmec ocupa pozitia de lider pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 5,40%, cele mai bine vandute produse fiind crema de maini cu glicerina si cremele din gama Farmec.
De asemenea, Farmec a inregistrat cresteri semnificative in grupa produselor casnico-chimice, pe segmentul detartrantilor si al produselor de curatare pentru bucatarie, gamele Nufar si Triumf mentinandu-si pozitia de lideri de piata, cu cote cantitative de 50,4%, respectiv 54,4%.
Performante bune au inregistrat in primul semestru si gamele lansate anul acesta - gama Aslavital Lift Instant, cu un complex de ingrediente unic in Romania, benzile depilatoare Farmec si noua gama de plaja Gerovital Plant Sun, care au atins obiectivele de vanzari prevazute.