FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Crestere de 10% a cifrei de afaceri la Farmec Cluj-Napoca, in primele trei luni ale anului

Crestere de 10% a cifrei de afaceri la Farmec Cluj-Napoca, in primele trei luni ale anului

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul trimestru al anului cu o cifra de afaceri de 21 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009. De asemenea, conform raportului financiar al companiei, primele luni ale anului au adus o crestere a productiei fizice si cresterea productivitatii muncii, datorate masurilor adoptate pentru optimizarea normelor de productie, reducerea stocurilor si cresterea gradului de utilizare a utilajelor, precum si programelor de training derulate.

De la inceputul anului, compania s-a concentrat asupra consolidarii brandului Gerovital, prin lansarea pe piata a gamei revolutionare Gerovital H3 Evolution, pentru care deruleaza in prezent o campanie de comunicare. In 2009, pe segmentul produselor de ingrijire faciala, Gerovital a fost lider de piata in volum, cu o cota de 12,45%. Gerovital, una dintre cele mai apreciate si mai bine vandute marci Farmec, este exportata in peste 2o de tari din Europa, Asia si America de Nord.

"Anul acesta vom sustine cresterea vanzarilor prin numeroase lansari si extinderi de gama si prin consolidarea prezentei pe canalele de distributie", declara Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. "Vizam mentinerea pozitiei pe piata, de lider pe diferite segmente, precum si exploatarea mai intensa a pietelor internationale, ceea ce ne-ar aduce o crestere a cifrei de export".

Anul trecut, Farmec a fost lider de piata in volum, in categoria generala a produselor de ingrijire a tenului, cu o cota cantitativa de 31,14%. Compania s-a situat, de asemenea, pe prima pozitie pe segmentul produselor depilatoare si al cremelor de maini si in categoria produselor chimico-casnice - pe segmentul detartrantilor, atat valoric(40,4%), cat si cantitativ(50,5%) si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu o cota valorica de 62,3% si o cota cantitativa de  57,3%.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content