FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cora are 660.000 de clienti cu card de fidelitate, iar noua miza este creditul

Cora are 660.000 de clienti cu card de fidelitate, iar noua miza este creditul

Cora Romania aduce optiunea de credit si beneficii suplimentare la cardul sau de fidelitate care a atins deja un numar de 660.000 de utilizatori. Reteaua a lansat astazi cardul de credit co-brand Cora - UniCredit Tiriac Bank sub sigla MasterCard si mizeaza pe o crestere substantiala a vanzarilor de pe urma acestei miscari.

Cora este prima retea de hypermarketuri care a lansat un card de fidelitate in Romania, in 2006, si singura care detine un astfel de card in prezent. Pana acum, retailerul a lansat pe piata mai multe carduri co-brand, noutatea celui dezvoltat in parteneriat cu UniCredit Tiriac Bank si MasterCard fiind varietatea de modalitati de plata oferite clientului. “Beneficiul major pe care  il aduce cardul de credit co-brand Cora este programul Plata in Rate care se desfasoara exclusiv in magazinele cora. Astfel, clientul are libertatea de a decide modalitatea prin care isi plateste fiecare cumparatura efectuata in Cora: printr-o singura rata cu dobanda zero pana la data scadenta sau prin doua pana la 12 rate lunare cu dobanda zero, optiunea fiind valabila numai in cadrul unor campanii promotionale anuntate in magazinele Cora si pe website-urile www.cora.ro si www.unicredittiriac.ro”, au detaliat reprezentantii retailerului.

Peste un milion de hiperpuncte Cora distribuite zilnic clientilor

“Ne asteptam la o crestere substantiala a vanzarilor in retea dupa lansarea noului card”, a declarat Thierry Destailleur, Director General de Exploatare la Cora Romania. El a mai spus ca, in prezent, compania acorda lunar, in medie, peste un milion de lei clientilor sai prin intermediul hiperpunctelor acumulate de acestia pe cardul de fidelitate. Zilnic, sunt distribuite pe aceste carduri peste un milion de hiperpuncte, la nivelul celor 8 magazine din retea.
Noul instrument de plata, cardul co-brand, poate fi achizitionat exclusiv in cadrul Punctului de Beneficii de la Cora. Conceptul “Punctul de Beneficii” reprezinta un spatiu amenajat in toate hypermarketurile Cora cu scopul de a oferi clientilor magazinelor posibilitatea de a accesa credite de consum de la UniCredit Tiriac Bank. Taxa de emitere a cardului co-brand este de 35 de lei, iar taxa anuala de administrare este de 50 de lei.
Destailleur a mai declarat ca pe primul semestru din 2012 se poate vorbi de o stagnare a vanzarilor Cora Romania, dupa ce acestea au revenit pe crestere in trimestrul al doilea. “In trimestrul al doilea al anului s-a inregistrat o revenire pe crestere a consumului, ceea ce este un indicator promitator pentru noi. Reteaua Cora a urmat acelasi trend ca si consumul”, a completat el.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content