FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Conferinta Brands & Communities 2013, un nou eveniment Smark KnowHow

Conferinta Brands & Communities 2013, un nou eveniment Smark KnowHow

Smark KnowHow organizeaza, in perioada 24-25 aprilie, conferinta Brands & Communities dedicata intelegerii in profunzime a fenomenului comunitatilor, a modului in care acestea se formeaza si in care pot fi folosite de branduri. Acesta este cel de-al doilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare.

Programul detaliat al conferintei este disponibil pe KnowHow.SMARK.ro. A doua editie a Brands & Communities reuneste 26 de profesionisti din domenii relevante de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media, entertainment.

Tema conferintei din acest an este cresterea calitatii audientei brandurilor prin intermediul comunitatilor si este sustinuta de principalele subiecte care vor fi abordate de-a lungul celor doua zile, respectiv:
•    Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri: informare, reputatie, research
•    Comunitatile - de la experimente sociale la strategii coerente
•    Construirea unei comunitati sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existenta
•    Comunit??ile digitale: roluri din interiorul lor ?i canale de comunicare
•    Construc?ia unei comunitati online in jurul unor interese populare
•    Crearea de continut relevant pentru comunitati
•    Modalitati de monetizare a unei comunitati
•    Sesiune de inspiratie: exemple de influentatori pentru branduri

Prima zi pune accent pe intelegerea comunitatilor in general si a rolului lor in viata brandurilor. Invitati in cele 3 paneluri sunt: Anca Bundaru (Digital Communication Manager, GolinHarris Bucuresti), Dragos Cazan (Creative Director, Springer&Jacoby), Alexandru Cernatescu (Co-Founder & CEO, Infinit Solutions Agency), Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director, McCann Erickson), Mihai Fetcu (Creative Director, G2 Romania), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Bogdan Nitu (Head of Strategy, Webstyler), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Nir Refuah (General Manager, MRM Bucuresti), Alin Teodorescu (Director General, IMAS Marketing si Sondaje) si Valentina Vesler (PR & Communication Manager, Valvis Holding).

Cea de-a doua zi se concentreaza pe comunitatile digitale, de la mobile la social media, trecand prin exemple locale si internationale. Invitatii din aceasta zi sunt: Adriana Ancuta (Category Manager, Okazii.ro), Anca Banita si Anamaria Hancu (Coordonatori Comunicare, Let’s Do It, Romania!), Bogdan Aron (Marketing Manager, 2Parale), Ioana Barbu (Social Media Manager, WeBuzz), Tudor Galos (Consumer Marketing Manager, Microsoft) si Oana Viciu (Audience Marketing Manager, Microsoft), Andrei Georgescu (Managing Director, White Image), Ioana Gheorghita (Head of Strategy, GMP Advertising), Mihai Holhos (Fondator, Doza de Has), Dragos Stanca (Managing Partner, Thinkdigital), Dan Virtopeanu (Managing Partner, Breeze Mobile), Dana Pascu (Senior Strategic Planner, G2 Romania) si Daniel Voinea (Director de Marketing, Carturesti).

Smark este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comuniatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. Smark este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content