FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola Romania relanseaza sucurile de fructe Cappy

Coca-Cola Romania relanseaza sucurile de fructe Cappy

Gama de bauturi din sucuri de fructe Cappy din portofoliul Companiei Coca-Cola se relanseaza. Schimbarea este reflectata atat la nivelul ambalajului, cat si la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru si va fi disponibil intr-o gama extinsa de arome: portocale, mere, piersici, rosii si pere.

 Noul ambalaj PET transparent este mai usor de folosit datorita formei si le ofera consumatorilor posibilitatea de a vedea continutul sticlei, dar si de a verifica cu usurinta calitatea produsului pe care il consuma. Eticheta a suferit si ea modificari, are dimensiuni mai mari, pentru o mai buna vizibilitate a informatiilor relevante pentru consumatori.

„Am cautat mereu noi metode de a imbunatati portofoliul de produse Cappy, in ceea ce priveste caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerintele unei piete in continua miscare si dezvoltarea de arome noi. Noua gama Cappy completeaza portofoliul companiei Coca-Cola si ii consolideaza pozitia pe piata de bauturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Dragan, Marketing Activation Manager Juices Romania & Moldova, Coca-Cola Romania.  
 
Noua gama va fi disponibila la nivel national, in marile lanturi de magazine, dar si in locatiile din comertul traditional. Lansarea noului sortiment de bauturi din sucuri de fructe Cappy este sustinuta de o campanie nationala de comunicare, cu activari in-store, pe digital, social media si PR.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume si le ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Simply, Cappy, Georgia si Del Valle.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content