FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola lanseaza initiativa "Hai sa mancam impreuna"

Coca-Cola lanseaza initiativa "Hai sa mancam impreuna"

Celebrul chef Nicolai Tand a dat startul Caravanei Coca-Cola pe 13 aprilie, in Piata Sfantul Anton din Bucuresti. El s-a alaturat astfel initiativei „Hai sa mancam impreuna”, prin care Coca-Cola invita fanii sa redescopere si sa impartaseasca bucuria meselor impreuna cu cei dragi.

Parte din initiativa „Hai sa mancam impreuna”, Caravana Coca-Cola este un concept creativ gandit  cu scopul de a oferi fanilor Coca-Cola sansa de a lua parte, intr-o ambianta inedita, la o masa pregatita special pentru ei. Caravana se va opri in locuri reprezentative din marile orase si ii va invita pe fanii Coca-Cola sa ia o pauza pentru a lua masa si a se bucura impreuna de o Coca-Cola. Experienta de neuitat va fi intretinuta de un violonist.
Caravana Coca-Cola va ajunge, in perioada 13 – 25 aprilie, in mai multe orase din Romania: in Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Timisoara si Oradea.

“Ne-am obisnuit sa traim pe fuga si poate ne folosim mult prea des, in comunicarea cu cei dragi, de intermediari precum – telefonul, retelele de socializare, e-mail. Mai mult, ne surprindem adesea mancand in fata televizorului, a calculatorului sau in fuga pe strada si tindem sa uitam ca momentul in care luam masa este unul potrivit pentru a ne bucura de compania familiei sau prietenilor. In acest sens, prin noua campanie Hai sa mancam impreuna si prin organizarea caravanei Coca-Cola, intentionam sa aducem cat mai multi oameni impreuna, sa impartatim zambete si sa consolidam legaturi,” declara  Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - Romania & Moldova.

Mai mult, initiativa „Hai sa mancam impreuna” este sustinuta de cunoscutul bucatar chef Nicolai Tand, proprietarul restaurantului frantuzesc La Cantine de Nicolai din Bucuresti.

Live Tweeting integrat in campanie

Parte a miscarii „Hai sa mancam impreuna”, Coca-Cola a dezvoltat, pentru prima data, si o campanie de Live Tweeting. Coca-Cola a oferit consumatorilor oportunitatea de a le trimite o invitatie celor alaturi de care si-au dorit sa ia masa, folosind hashtag-ul #Haisamancamimpreuna. Cele mai creative mesaje, care au ilustrat cel mai bine dorinta de a lua masa impreuna cu familia sau prietenii, au fost selectate si integrate in spotul TV. La finalul campaniei de live tweeting, in urma centralizarii tuturor mesajelor, pe 13 aprilie a fost desemnat un sigur castigator care se va bucura de o masa special organizata de catre Coca-Cola pentru el si persoanele dragi.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content