Coca-Cola lanseaza initiativa "Hai sa mancam impreuna" | Progresiv

Celebrul chef Nicolai Tand a dat startul Caravanei Coca-Cola pe 13 aprilie, in Piata Sfantul Anton din Bucuresti. El s-a alaturat astfel initiativei „Hai sa mancam impreuna”, prin care Coca-Cola invita fanii sa redescopere si sa impartaseasca bucuria meselor impreuna cu cei dragi. Coca-Cola lanseaza initiativa

Parte din initiativa „Hai sa mancam impreuna”, Caravana Coca-Cola este un concept creativ gandit  cu scopul de a oferi fanilor Coca-Cola sansa de a lua parte, intr-o ambianta inedita, la o masa pregatita special pentru ei. Caravana se va opri in locuri reprezentative din marile orase si ii va invita pe fanii Coca-Cola sa ia o pauza pentru a lua masa si a se bucura impreuna de o Coca-Cola. Experienta de neuitat va fi intretinuta de un violonist.
Caravana Coca-Cola va ajunge, in perioada 13 – 25 aprilie, in mai multe orase din Romania: in Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Timisoara si Oradea.

“Ne-am obisnuit sa traim pe fuga si poate ne folosim mult prea des, in comunicarea cu cei dragi, de intermediari precum – telefonul, retelele de socializare, e-mail. Mai mult, ne surprindem adesea mancand in fata televizorului, a calculatorului sau in fuga pe strada si tindem sa uitam ca momentul in care luam masa este unul potrivit pentru a ne bucura de compania familiei sau prietenilor. In acest sens, prin noua campanie Hai sa mancam impreuna si prin organizarea caravanei Coca-Cola, intentionam sa aducem cat mai multi oameni impreuna, sa impartatim zambete si sa consolidam legaturi,” declara  Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - Romania & Moldova.

Mai mult, initiativa „Hai sa mancam impreuna” este sustinuta de cunoscutul bucatar chef Nicolai Tand, proprietarul restaurantului frantuzesc La Cantine de Nicolai din Bucuresti.

Live Tweeting integrat in campanie

Parte a miscarii „Hai sa mancam impreuna”, Coca-Cola a dezvoltat, pentru prima data, si o campanie de Live Tweeting. Coca-Cola a oferit consumatorilor oportunitatea de a le trimite o invitatie celor alaturi de care si-au dorit sa ia masa, folosind hashtag-ul #Haisamancamimpreuna. Cele mai creative mesaje, care au ilustrat cel mai bine dorinta de a lua masa impreuna cu familia sau prietenii, au fost selectate si integrate in spotul TV. La finalul campaniei de live tweeting, in urma centralizarii tuturor mesajelor, pe 13 aprilie a fost desemnat un sigur castigator care se va bucura de o masa special organizata de catre Coca-Cola pentru el si persoanele dragi.

 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...