Coca-Cola lanseaza initiativa "Hai sa mancam impreuna" | Progresiv
Celebrul chef Nicolai Tand a dat startul Caravanei Coca-Cola pe 13 aprilie, in Piata Sfantul Anton din Bucuresti. El s-a alaturat astfel initiativei „Hai sa mancam impreuna”, prin care Coca-Cola invita fanii sa redescopere si sa impartaseasca bucuria meselor impreuna cu cei dragi.
Parte din initiativa „Hai sa mancam impreuna”, Caravana Coca-Cola este un concept creativ gandit cu scopul de a oferi fanilor Coca-Cola sansa de a lua parte, intr-o ambianta inedita, la o masa pregatita special pentru ei. Caravana se va opri in locuri reprezentative din marile orase si ii va invita pe fanii Coca-Cola sa ia o pauza pentru a lua masa si a se bucura impreuna de o Coca-Cola. Experienta de neuitat va fi intretinuta de un violonist.
Caravana Coca-Cola va ajunge, in perioada 13 – 25 aprilie, in mai multe orase din Romania: in Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Timisoara si Oradea.
“Ne-am obisnuit sa traim pe fuga si poate ne folosim mult prea des, in comunicarea cu cei dragi, de intermediari precum – telefonul, retelele de socializare, e-mail. Mai mult, ne surprindem adesea mancand in fata televizorului, a calculatorului sau in fuga pe strada si tindem sa uitam ca momentul in care luam masa este unul potrivit pentru a ne bucura de compania familiei sau prietenilor. In acest sens, prin noua campanie Hai sa mancam impreuna si prin organizarea caravanei Coca-Cola, intentionam sa aducem cat mai multi oameni impreuna, sa impartatim zambete si sa consolidam legaturi,” declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - Romania & Moldova.
Mai mult, initiativa „Hai sa mancam impreuna” este sustinuta de cunoscutul bucatar chef Nicolai Tand, proprietarul restaurantului frantuzesc La Cantine de Nicolai din Bucuresti.
Live Tweeting integrat in campanie
Parte a miscarii „Hai sa mancam impreuna”, Coca-Cola a dezvoltat, pentru prima data, si o campanie de Live Tweeting. Coca-Cola a oferit consumatorilor oportunitatea de a le trimite o invitatie celor alaturi de care si-au dorit sa ia masa, folosind hashtag-ul #Haisamancamimpreuna. Cele mai creative mesaje, care au ilustrat cel mai bine dorinta de a lua masa impreuna cu familia sau prietenii, au fost selectate si integrate in spotul TV. La finalul campaniei de live tweeting, in urma centralizarii tuturor mesajelor, pe 13 aprilie a fost desemnat un sigur castigator care se va bucura de o masa special organizata de catre Coca-Cola pentru el si persoanele dragi.
![Brandurile din portofoliu Reckitt](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Brandurile-din-portofoliu-Reckitt-400x250.png)
![angajati fericiti](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/angajati-fericiti-400x250.jpg)
![AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/COCOPASTRAMI-CU-CARTOFI-PRAJITI-1200x750-1-400x250.jpg)
![ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/ATAC-Galati-400x250.jpg)
![Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/09/logistica_shutterstock_1119265685-400x250.jpg)
![Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Nestle_rezultate-financiare-primul-semestru-2024-400x250.jpg)