FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola a lansat Cappy Toata Portocala

Coca-Cola a lansat Cappy Toata Portocala

Compania Coca-Cola a lansat in Romania Cappy Toata Portocala – o bautura care contine pe langa sucul fructului si pulpa, miezul si invelisul alb, surse suplimentare de nutrienti.
Astfel, printr-o metoda unica, Coca-Cola fiind singura companie din lume care detine brevetul pentru procesul de stoarcere Whole Press™, se extrag mai multe substante nutritive din fruct, inclusiv vitamine, fibre, minerale si fitocompusii din suc, miez, invelisul alb si pulpa.

Astfel, fata de sucurile obisnuite, Cappy Toata Portocala contine o cantitate cu 70% mai mare de polifenoli – antioxidanti a caror principala actiune este lupta impotriva imbatranirii pielii, dar si reducerea riscului de afectiuni cardiace si a problemelor legate de vedere. De asemenea, Cappy Toata Portocala ofera o cantitate mai mare de nutrienti decat sucurile obisnuite de portocale, un pahar de 200ml continand echivalentul nutritional al unei portocale medii.

„Romania este a treia tara din lume, dupa Polonia si Spania, care aduce consumatorilor Cappy Toata Portocala. Speram ca acest nou produs sa fie pe placul celor care vor sa beneficieze de valorile nutritionale ale fructelor intr-o bautura mai usor de consumat, adaptata ritmului alert al vietii modene, cu un stil de viata echilibrat.”, a afirmat Dana Ichim, Group Brand Manager Juices – South East Europe Region.

Cappy Toata Portocala este este disponibil la cutie de 1L, atat la raftul magazinelor din retailul modern cat si din comertul traditional. Produsul are un pret de vanzare cuprins intre 5,2 -5,8 lei. Campania de promovare va pastra suporturile clasice - TV si panouri outdoor -  accentul fiind  pus pe o serie de actiuni la punctele de vanzare, in supermarketuri si hypermarketuri.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content