FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola demareaza campania "Move to the Beat"

Coca-Cola demareaza campania "Move to the Beat"

In calitate de suporter al Jocurilor Olimpice, Coca-Cola a lansat campania Move to the Beat prin care ofera iubitorilor sportului din peste 100 de tari experiente memorabile. Campania reprezinta cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de catre Coca-Cola, la nivel global, in cei 84 de ani de parteneriat si implicare in Jocurile Olimpice.

Campania Move to the Beat va face inconjurul lumii si include intiative precum cursa Tortei Olimpice in Marea Britanie, lansarea imnului oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice, “Anywhere in the World”, difuzarea unuidocumentar si a unui spot TV, activari digitale si aplicastii revolu?ionare pe mobil. Site-ul www.coca-cola.com/theolympics/ro-RO gazduieste o aplicatie speciala cu ajutorul careia consumatorii isi pot crea propriul ritm.

Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de bauturi oferite vreodata in cadrul Jocurilor Olimpice, pentru a asigura posibilitatea une hidratari adecvate celor aproximativ 14.000 de atleti si celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenti in cadrul Parcului Olimpic din Londra. 
Compania Coca-Cola si-a inceput parteneriatul cu Jocurile Olimpice, prin instalarea standurilor cu bauturi racoritoare in jurul arenelor de la Jocurile Olimpice din Amsterdam, in 1928. Mai mult, parteneriatul deja existent intre Compania Coca-Cola si Comitetul Olimpic International a fost prelungit pana in anul 2020, mentinand astfel rolul Companiei Coca-Cola in calitate de Partener Olimpic Global si sustinator al Jocurilor Olimpice, pentru o perioada de 92 de ani fara intrerupere.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content