FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Circa 1000 de magazine au fost remodelate cu ajutorul Metro Cash & Carry

Circa 1000 de magazine au fost remodelate cu ajutorul Metro Cash & Carry

Circa 1000 de magazine din comertul traditional au decis sa-si schimbe infatisarea in 2009 si 2010, in cadrul programului de remodelare a magazinelor propus de Metro Cash & Carry Romania.

Programul Trade Support & Partnership, initiat in 2008 de Metro, ofera clientilor revanzatori sprijin si consultanta gratuita in vederea remodelarii magazinelor si restructurarii sortimentatiei. Claude Sarrailh, Director Management Clienti, Metro Cash & Carry, a declarat ca, dupa remodelare, vanzarile magazinelor cresc in medie cu 20-25%, dar sunt cazuri in care cresterea este si mai mare.
El a identificat ca principale probleme ale micilor comercianti vanzarea la tejghea si sortimentatia incarcata si neadecvata care contribuie la degradarea vanzarilor magazinelor traditionale.

Sarrailh a adaugat ca acest program este vazut ca un transfer de know-how, in sensul in care si Metro afla si invata foarte multe despre nevoile clientilor sai. De altfel, ca urmare a feedback-ului primit de la ei, Metro si-a imbunatatit, in ultimul an, oferta de produse locale si lucreaza in continuare la acest aspect.
Pana acum, pe parcursul acestui an au fost remodelate 800 de magazine, obiectivul pana la finalul lui 2010 fiind de 1600 remodelari. Pana in 2013, Claude Sarrailh a declarat ca vizeaza sa ajunga la 10.000 de magazine remodelate in Romania.

De asemenea, prin intermediul Trade Competence Center, Metro ofera clientilor sai revanzatori programe de traininguri care sa-i ajute in gestionarea magazinelor. Programele au inceput anul trecut, cand s-au desfasurat 47 de traininguri la care au participat 432 de persoane. In 2010, in perioada ianuarie – septembrie au avut loc 64 de cursuri la care au participat 701 persoane.

Cursurile au drept tematici relatia cu clientii, igiena si merchandising.
In ceea ce priveste expansiunea Metro, Sarrailh a declarat ca exista posibilitatea deschiderii inca unui magazin Metro Punct pana la sfarsitul acestui an.

„Pozitionarea tot mai clara a conceptului cash & carry pe piata din Romania si sublinierea specificului acestuia in peisajul comercial constituie un punct strategic de baza al Metro Cash & Carry si in urmatoarea perioada”, au mai declarat reprezentantii companiei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content