FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cel mai mare distribuitor FMCG face primul pas spre e-commerce

Cel mai mare distribuitor FMCG face primul pas spre e-commerce

Interbrands Marketing & Distribution, cel mai mare distribuitor FMCG de pe piata, a lansat prima sa platforma de vanzari online, ShopiDoki.ro, cu 2.400 de articole, de la produse pentru ingrijirea casei si pana la tigari.

In proiectul e-commerce sunt implicati toti furnizorii Interbrands, precum si alti producatori si importatori, furnizori doar pentru magazinul online, printre care Coca-Cola Hellenic, Romco (importatorul pastelor Barilla), Dobrogea Group sau Noriel.
“ShopiDoki.ro este o platforma de e-commerce ce se adreseaza angajatilor ocupati care cauta o alternativa la experienta de cumparare clasica ce implica astazi timp personal consumat in  trafic, in magazine, in fata raftului si la cozile de la casele de marcat”, au declarat reprezentantii Interbrands Marketing & Distribution.
Potrivit lui Rand Sherif, CEO-ul companiei, magazinul on-line nu a fost gandit pentru a concura cu retailerii traditionali, cei care reprezinta clientii Interbrands, ci ca o alternativa la cumparaturile in hypermarketuri si supermarketuri.

Sistem b2b in prima faza

In acest moment, magazinul ShopiDoki.ro este disponibil doar in sistem b2b (business-to-business), restrictionat pentru public si deschis doar angajatilor ca beneficiu prin intermediul angajatorului.
Accesarea platformei de catre angajat se poate face doar dupa ce
compania agajatoare semneaza o conventie sau un contract de colaborare cu Interbrands care valideaza accesul angajatilor la platforma in conditii de partener b2b. Ulterior, fiecare angajat primeste un cont de utilizator al platformei e-commerce, prin care va putea plasa comenzi individuale. Magazinul ofera mai multe modalitati de plata: la salariu (”creditare” fara costuri suplimentare), cash la livrare sau prin card online.

Livrarea comenzilor este gratuita si se face in decurs de 24 de ore, respectiv 48 de ore pentru produsele Professional Brands (precum Wella, SP, etc). Serviciul de livrare are o arie de acoperire nationala.

Interbrands are in plan dezvoltarea business-ului de e-commerce in urmatorii ani.

Alte platforme de e-commerce administrate de distribuitori

Si Whiteland Sales & Marketing, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse refrigerate de pe piata, administreaza in prezent o platforma de e-commerce, www.ewhiteland.ro, aceasta avand in sortimentatie doar produse alimentare precum branzeturi, conserve, mezeluri, snacks-uri sau bauturi.

La inceputul acestui an, METRO Cash & Carry Romania anunta lansarea METRO Office Direct (www.metro.ro/direct), un magazin online dedicat produselor de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol. Aceasta este prima platforma de comert online dezvoltata de o retea de magazine din sectorul FMCG din Romania.
 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content