FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cascavalurile Hochland au un nou design

Cascavalurile Hochland au un nou design

Cocoon Bucharest a dezvoltat pentru  compania Hochland re-designul gamei de Cascaval si al noului produs Light. „Noile ambalaje de Cascaval de la Hochland comunica acum mult mai puternic atributele produsului si vin deja in intampinarea clientilor cu idei inspirate de retete delicioase, preponderent din bucataria locala. Unele elemente de identitate vizuala au fost schimbate cu desavarsire, fara insa a ne indeparta prea mult de la linia deja cunoscuta si acceptata de consumatorii fideli” a declarat Simona Straut, Managing Director Cocoon.

 „Cascavalul Hochland are un public fidel, pe care nu ne dorim sa-l dezamagim. Calitatea premium si reteta produsului au fost pastrate, dar imaginile reale ale preparatelor culinare recomandate sunt semnul maturitatii unui ambalaj ce trebuie sa tina pasul cu evolutia produsului in piata”, a precizat Dan Oprescu,  Marketing Manager Hochland Romania. Proiectul de design a inclus si redesenarea denumirii produsului „Cascaval” alaturi de numele sortimentului – clasic, afumat si light.

Cascavalul Light – cel mai recent produs lansat de Hochland in aceasta gama – a fost si el conceput respectand trasaturile  designului innoit: noul font pentru denumirea “Light” , imaginea reala a produsului propus intr-o modalitate de servire denota apartenenta acestuia la gama.Beneficiile produsului sunt si ele clar subliniate, nu numai prin culoarea ambalajului, dar si printr-un icon declamativ al continutului minim de grasime din produs.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content