FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour: trendul vanzarilor s-a stabilizat in Franta si in Europa, in T2

Carrefour: trendul vanzarilor s-a stabilizat in Franta si in Europa, in T2

Carrefour a publicat astazi cifrele de vanzari pe trimestrul al doilea din 2012, subliniind faptul ca trendul vanzarilor s-a stabilizat in Franta si in Europa in aceasta perioada. Pe pietele mai putin mature din Polonia, Turcia si Romania, vanzarile cumulate (excluzandu-le pe cele ale benzinariilor operate) au crescut cu 4,7% la rate de schimb constante, insa cresterea organica a fost zero.

In Franta, vanzarile s-au redus cu 2,1% in Q2 (trim.2) comparativ cu al doilea trimestru din 2011, declinul fiind mai mic la semestru (S1), de 0,7%. In termeni comparabili (like-for-like), vanzarile in tara de origine a grupului s-au contractat cu 1,8% la trimestru si cu 3,3% la semestru, cifrele neincluzand divizia de benzinarii. In comunicat se mentioneaza, de asemenea, stabilizarea trendului de vanzari in hypermarketuri si supermarketuri, in linie cu rezultatele anticipate ale planului de actiune implementat de subsidiara franceza, precum si o crestere solida a diviziei de magazine convenience (de proximitate).

America Latina, motorul cresterii

America Latina, in special Brazilia, ramane si in 2012 motorul cresterii business-ului Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 5,3% in S1, comparativ cu primele sase luni din 2011, avansul la rate de schimb constante fiind de 8,3%.
In Asia, cresterea de 9,4% raportata de Carrefour la semestru s-a datorat in mare parte expansiunii grupului in China, piata pe care acesta si-a imbunatatit trendul vanzarilor organice, sustinut de produsele nealimentare.

La nivel mondial, vanzarile s-au apropiat de 44 de miliarde de euro in S1, cu 0,9% peste nivelul raportat in aceeasi perioada a anului trecut.

Dupa publicarea cifrelor de vanzari pe prima jumatate din an, actionarii Carrefour si presa asteapta acum raportul financiar de la finalul lunii august, care va include, cel mai probabil, si detalii despre planul de redresare coordonat de noul CEO al grupului, Georges Plassat, cat si informatii despre profitabilitatea business-ului.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content