FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour testeaza doua magazine virtuale in Franta

Carrefour testeaza doua magazine virtuale in Franta

Retailerul francez Carrefour testeaza timp de trei saptamani doua magazine virtuale (un cub pe ai carui pereti sunt afisate imagini cu produse si codurile aferente, care pot fi scanate cu telefoanele inteligente permitand comandarea online a produselor) in statiile Gare du Nord din Paris si Part-Dieu din Lyon.

Cumparatorii au posibilitatea achizitionarii a peste 300 de produse alimentare si nealimentare cu rulaj mare folosind aplicatia “My Shopping” de pe dispozitivele Apple si Android. Odata cu scanarea produselor, cumparatorii pot alege livrarea produselor la domiciliu sau ridicarea acestora de la un anumit magazin Carrefour. Campania de cumparaturi online ofera si un discount de 10 euro la cumparaturi mai mari de 60 de euro prin introducerea unui cod promotional inainte de a efectua plata online.

Magazine virtuale similare au mai fost testate si de alti retaileri internationali precum Tesco, Delhaize Group, John Lewis, Coop Switzerland, Ocado, HMV si Budnikowski

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content