Carrefour si OttoBroker au deschis Bursa RCA
Carrefour si OttoBroker au lansat Bursa RCA, prima actiune din programul national "Asigurari pentru toti", vineri, 6 noiembrie, la toate standurile "Carrefour OttoBroker - Asigurari pentru toti" din hypermarket-urile si galeriile comerciale din tara: Militari, Orhideea, Colentina, Baneasa, Berceni, Unirii, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi Felicia, iar din 12 noiembrie 2009, aceste oferte vor fi disponibile si in hypermarket-urile Carrefour din Braila, Buzau si Focsani.
Lansata sub sloganul "Castigi GARANTAT", Bursa RCA permite publicului sa urmareasca evolutia reala a ofertelor asiguratorilor in ceea ce priveste politele RCA. Astfel, in fiecare saptamana, standurile "Carrefour OttoBroker - Asigurari pentru toti" vor afisa evolutia ofertelor RCA ale celor mai importanti asiguratori de pe acest segment. Clientul poate afla imediat preturile care au scazut sau au crescut, ce operator ii ofera pachete speciale si bonusuri precum si care este pretul cel mai mic la RCA in saptamana respectiva.
Bursa RCA este menita sa ajute clientii sa aleaga o oferta de asigurare potrivita nevoilor lor. In acest moment, principalul criteriu in alegerea unei polite RCA este pretul, desi acesta nu presupune intotdeauna cea mai buna alegere in ceea ce priveste oferta globala. Chiar daca unele societati de asigurare au reputatia de operator care ofera preturi mici, in realitate preturile se schimba periodic. Astfel, asiguratorul cu preturi mici saptamana trecuta, poate avea in saptamana urmatoare preturi mai mari, iar beneficiile conexe unei polite RCA sunt de multe ori necunoscute sau ignorate.
Lansat la 1 octombrie 2009, sub sloganul "Platesti mai putin si te asiguri mai bine", programul national "Asigurari pentru toti" isi propune sa ofere informatii privind produsele de asigurare, ofertele de asigurare destinate in special persoanelor fizice si IMM-urilor.
Programul initiat de Carrefour si OttoBroker se adreseaza in special acelor clienti care nu au luat in calcul asigurarile pana in prezent si care au nevoie de mai multa informare pentru a intelege importanta acestui serviciu dar si pentru a le castiga increderea.
Adaugă comentariu nou