FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour si-a imbunatatit rezultatele financiare in trimestrul al treilea

Carrefour si-a imbunatatit rezultatele financiare in trimestrul al treilea

Retailerul francez Carrefour a raportat o crestere de 1,8% a vanzarilor in trimestrul al treilea comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 22,63 miliarde de euro. Vanzarile din Polonia, Turcia si Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante.

In Europa vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia. In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului.

Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului “Low Price Guarantee” (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c.

Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry.

America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content