FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour Romania: scadere de 3,2% a vanzarilor realizate in T1

Carrefour Romania: scadere de 3,2% a vanzarilor realizate in T1

Carrefour Romania a raportat o scadere de 3,2% a vanzarilor inregistrate in primul trimestru al anului comparativ cu perioada similara din 2011, in termeni comparabili, ajungand la 277 milioane de euro. Incluzand expansiunea din ultimul an, vanzarile au crescut cu 6,8%, la rate de schimb constante. In Romania, operatiunile retailerului francez cuprind 25 de hypermarketuri, 52 de supermarketuri si 5 francize.

In regiune noastra, din care mai face parte Polonia, Turcia, Romania, Grecia si inca sase tari, vanzarile retailerului francez au scazut cu 2,7%, pana la 6,179 milioane de euro,  performanta negativa alimentata de evolutia slaba a vanzarilor de produse non-food, dar si ca urmare inrauntatirii situatiei din Grecia. Singure piete de aici cu evolutie pozitiva, in termeni comparativi, in primul trimestru din 2012 au fost Polonia (+0,5%) si Belgia (+1,8%).

La nivelul intregului grup, Carrefour a raportat o crestere de 0,9% in T1 in termeni comparabili, vanzarile atingand o valoare de aproape 22,5 miliarde de euro. Potrivit raportului, principalele motoare de crestere au continuat sa fie pietele emergente, cu America Latina in fruntea regiunilor cu evolutii peste asteptari.

Cat despre Franta, “performantele noastre au reflectat noul mix de formate comerciale pe care le implementam ca parte din strategia noastra de a fi competitivi din punct de vedere al preturilor oferite. Performantele Europei de Sud-Est au continuat sa fie afectate de evolutia negativa a vanzarilor de produse non-food, unde consumul a ramas scazut, situatie contrabalansata insa de vanzarile mai mult decat satisfacatoare din America Latina si, in mod particular, din Brazilia. Trendurile pe care le-am observat in acest prim trimestru si faptul ca mediul economic continua sa fie unul dificil ne indeamna sa grabim procesul de executie al planului nostru de restructurare din Franta, sa ne focusam pe a avea un cash flow bun si sa devenim si mai eficienti din punct de vedere al costurilor. De asemenea, vom continua sa extindem oferta noastra de produse sub brandul Carrefour si sa ne dezvoltam retelele din pietele emergente”, a declarat Lars Olofsson, Chairman and CEO al Carrefour.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content