FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour Romania lanseaza serviciul de reincarcare telefonica la casa de marcat

Carrefour Romania lanseaza serviciul de reincarcare telefonica la casa de marcat

Carrefour, primul grup de distributie din Europa si al doilea din lume anunta lansarea serviciului de reincarcare electronica pentru telefoanele mobile, incepand cu 1 septembrie 2009. Carrefour este primul retailer din Romania care propune o solutie integrata pe casele de marcat. Serviciul este valabil in toate hypermarketurile Carrefour si este disponibil pentru urmatorii furnizori de telefonie: Orange, Vodafone, Cosmote si Zapp.

Valorile minime de reincarcare electronica sunt de 4 euro pentru Orange, Vodafone, Zapp si de 3 euro pentru Cosmote. Valorile maxime disponibile sunt de 20 euro pentru Orange, Vodafone si de 15 euro pentru Cosmote si Zapp.

Implementarea sistemului pentru a acorda clientilor acest nou serviciu a fost posibila prin solutia de reincarcare electronica Epay. Vanzarea codurilor de reincarcare se face prin scanarea unui cod de bare, similar cu vanzarea oricarui alt produs, tiparirea tichetului ce contine codul de reincarcare efectuandu-se dupa inchiderea bonului fiscal, pe imprimanta casei de marcat.

Grupul Carrefour detine la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri si peste 1.300 hypermarketuri. In Romania, grupul Carrefour detine in prezent 22 de hypermarketuri si 24 de supermarketuri.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content