FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour Romania, 270 milioane euro in trimestru trei

Carrefour Romania, 270 milioane euro in trimestru trei

Vanzarile Carrefour Romania in al treilea trimestru din 2010 au fost de 270 milioane de euro, in scadere cu 2,8% fata de aceeasi perioada din 2009. Pe perimetru comparabil, scaderea a fost de 6,1%, compensata, insa, de o majorare cu 4% a veniturilor din expansiune.

Rezultatele la noua luni indica o scadere a cifrei de afaceri de 0,7%, pana la 804 milioane euro. Vanzarile pe perimetru comparabil s-au redus cu 5,3%, in timp ce veniturile din expansiune s-au majorat cu 3,6%.
La nivelul grupului, cifra de afaceri a Carrefour in al treilea trimestru din 2010 a fost de 25.615 milioane euro, reprezentand o crestere de 2,6% la rate de schimb constante. In primele noua luni ale anului comerciantul francez a raportat un venit de 74.497 milioane euro, in crestere cu 2,7% la rate de schimb constante fata de perioada similara din 2009.
Alaturi de Grecia, Romania este singura piata din grupul tarilor in crestere, din Europa, care a raportat scaderi de vanzari atat in trimestrul al treilea, cat si la noua luni.
Franta a adus Carrefour vanzari de 10.488 milioane euro in al treilea trimestru din acest an (+0,8) si de 30.694 milioane euro in primele noua luni (+1,9%). Exceptand tara de origine, cifra de afaceri a Carrefour in Europa a fost in scadere, la rate de schimb constante, cu 2 procente in trimestrul trei (8.348 milioane euro) si cu 2,4% pe primele noua luni (24.582 milioane euro).
America Latina a furnizat cele mai mari cresteri, de 15,3% in trimestrul trei (4,522 milioane euro) si de 15% in intervalul ianuarie – octombrie (12.652 milioane euro), urmata de Asia cu 10% in intervalul iulie – septembrie (2,256 milioane euro) si cu 9,4% pe primele noua luni (6.569 milioane euro).

Cu prilejul unei conferinte cu analistii, directorul financiar al Carrefour, Pierre Bouchut, a revizuit in scadere previziunile financiare pentru intregul an 2010, din cauza unor cheltuieli exceptionale in Brazilia. De la o estimare anterioara de 3,1 miliarde euro cifra de afaceri pentru tot anul 2010, previziunea curenta se situeaza la circa 3 miliarde de euro (2,9 in 2009).

Un audit realizat la filiala din Brazilia va duce cheltuielile exceptionale pana la 180 milioane euro pe an. Suma reprezinta in primul rand provizioane pentru facturi neincasate si deprecieri ale stocurilor din cauza preformantelor slabe ale hypermarketurilor. Bouchut a estimat ca auditul se va incheia pana la sfarsitul anului.

Cifra de afaceri a Carrefour Brazilia a fost de 3.192 milioane euro in trimestrul trei din 2010, in crestere cu 33,8% fata de perioada similara din 2009. Pe primele noua luni, cresterea a fost de 36,6%, la 8.917 milioane euro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content