FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour lanseaza o noua campanie de comunicare centrata pe pret

Carrefour lanseaza o noua campanie de comunicare centrata pe pret

Carrefour a lansat pe 3 aprilie, odata cu campania pe Paste, o noua platforma de comunicare, dezvoltata si implementata de agentia Publicis Romania.

 „Intr-un context in care mai toti retailerii comunica „preturi mici”, am analizat cum putem scoate in evidenta pozitia de lider pe care o detine Carrefour atat in  categorie cat si in ceea ce priveste preturile mici. Era nevoie sa schimbam cumva regulile jocului, si atunci ne-am gandit: de ce n-ar recunoaste chiar competitia acest fapt?”, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis Romania.

Mesajul noii platforme de comunicare este spus intr-o maniera memorabila si amuzanta, chiar de catre un competitor, Copystore, un retailer care cauta sa aiba oferte si preturi la fel ca cele de la Carrefour, oferind astfel o noua referinta comunicarii in categorie.

„Platforma de comunicare orientata pe preturi mici a fost lansata de Carrefour inca din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din tara, aceasta ramanand pana astazi principala strategie de comunicare a Grupului in Romania. Din pacate, insa, in ultimul an si jumatate acest drum a fost extrem de copiat. Chiar in acest moment, la TV ruleaza spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.

Campania este dezvoltata 360° si va surprinde consumatorii in toate punctele de interactiune cu brandul: in spoturile TV, pe panourile publicitare, in cataloagele promotionale, in spoturile radio, in machetele de presa, in publicitatea in store, pe facebook si online, unde a fost creata inclusiv pagina Copy Store.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content